۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۳۲۹۱۵
محمود نژاد:

فیلم سینمایی حضرت معصومه شخصیت ایشان را با دیدگاهی جامع تبیین می کند

فیلم سینمایی حضرت معصومه شخصیت ایشان را با دیدگاهی جامع تبیین می کند
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) تأکید کرد که فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) با دیدگاهی جامع و کامل شخصیت این بانوی بزرگوار را تبیین می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  محمود نژاد معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) صبح امروز در نشست خبری پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) و امضای تفاهم نامه همکاری مشترک ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و عرض خیر مقدم به حاضران در این جلسه گفت: بنا است فیلمی برای شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) با کارگردانی آقای جواد افشار و تهیه کنندگی آقای امینی ساخته شود.

وی با اشاره به ضرورت تبیین شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه داد: قرار است کار ارزشمندی در تاریخ سینمای ایران ثبت شود و فیلمی که در شأن بانوی کرامت باشد ساخته شود.

محمود نژاد خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) با دیدگاهی جامع و کامل شخصیت این بانوی بزرگوار را تبیین می کند.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) عنوان کرد: این فیلم در زمینه شناخت شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) و حرکت های ایشان در راستای ولایتمداری و گرامیداشت مقام ولایت بسیار اثرگذار است.

وی با اشاره به نقش رسانه و فیلم سازی در معرفی شخصیت های بزرگی همچون حضرت فاطمه معصومه(س) تأکید کرد: ما باید همواره سعی کنیم با ساختن فیلم های ارزشمند نسبت به گرامیداشت جایگاه حضرت فاطمه معصومه(س) اقدام کنیم.

محمود نژاد همچنین ضمن اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک میان آستان حضرت فاطمه معصومه(س) و عوامل فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س)، این تفاهم نامه را امری مبارک تلقی کرد و نسبت به ساخت هر چه سریعتر این فیلم ارزشمند ابراز امیدواری کرد./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات