۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۶۳۳۶۹۰
حاجی دلیگانی در گفت وگو با رسا:

راه حاج قاسم سلیمانی تا محو رژیم اشغالگر قدس و طاغوت بزرگ ادامه می یابد

راه حاج قاسم سلیمانی تا محو رژیم اشغالگر قدس و طاغوت بزرگ ادامه می یابد
نماینده مجلس با بیان اینکه راه حاج قاسم سلیمانی تا محو رژیم اشغالگر قدس و طاغوت بزرگ ادامه می یابد، گفت: قطعاً پاسخ ما به اقدام آمریکا کوبنده خواهد بود.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل اجرا شدن منویات امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج جهان اسلام دانست و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای تشکیل بسیج جهان اسلام تلاش های فراوانی کردند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) در سال پایانی عمر شریفشان تأکید جدی بر مسأله تشکیل هسته های بسیج در منطقه و جهان داشتند، از این جهت شهید حاج قاسم سلیمانی تحت تدابیر رهبر معظم انقلاب درصدد تشکیل بسیج جهان اسلام بر آمدند.

حاجی دلیگانی تأکید کرد: شاهد بودیم که برای دفاع از حرم و اماکن مقدسه جهان اسلام نیروهای انقلابی و حزب اللهی از نقاط مختلف جهان اسلام در سوریه حضور پیدا کردند و تحت لوای یک فرماندهی واحد مسلمانان را از خطر داعش نجات دادند.

عضو فراکسیون نماینگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه حاج قاسم سلیمانی تا محو رژیم اشغالگر قدس و طاغوت بزرگ ادامه می یابد، ابراز اشت: ایشان پایه گذار درخت تنومندی شدند که هر روز پر قدرت تر و پرثمر تر به کار خود ادامه می دهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه انتقام سختی از آمریکا در پی این اقدام جنایتکارانه خواهیم گرفت، گفت: قطعاً پاسخ ما به اقدام آمریکا کوبنده خواهد بود و آنها را از غلطی که کرده اند پشیمان خواهد کرد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات