۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۳۴۵۶۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خطر شهید سلیمانی برای آمریکا بیشتر از سردار سلیمانی است

خطر شهید سلیمانی برای آمریکا بیشتر از سردار سلیمانی است
امام جمعه بیرجند گفت: آمریکا و تمام کسانی که به فکر از میان برداشتن سردار سلیمانی بودند به اشتباه خود پی بردند و امروز نیز خطر شهید سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دوره عقیدتی جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی شایسته اینگونه شهادت بود و آزمایش زندگی دنیوی را خوب انجام داد.

وی گفت: آمریکا و تمام کسانی که به فکر از میان برداشتن سردار سلیمانی بودند تا رفع خطر کنند به اشتباه خود پی بردند و امروز نیز خطر شهید سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بعد از شهادت سردار سلیمانی دشمنان دیگر خواب راحتی ندارند و به طور قطع انتقام سخت را از آمریکا می‌گیریم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: رمز سلمان فارسی‌ها و سردار سلیمانی‌ها در فهمیدن و درک کردن بندگی خدا است و حزب و گروه و وعده و وعید برای آن‌ها بی معنا است.

وی ادامه داد: اگر انسان‌ها بتوانند انقلاب، اسلام و ارزش‌های آن را درک کنند آن را به هیچ چیز نمی‌فروشند اما متاسفانه برخی که به پشت میزها تکیه زدند می‌خواهند ارزش‌های انقلاب و اسلام را بفروشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انسان‌ها نباید در چند روز دنیا فریب مادیات را بخورند و باید به گونه ای رفتار شود که خود را از نفس رها کنیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات