۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۳۵۳۷۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شکست‌ها و پیروزی‌ها در عرصه رسانه رقم می‌خورد

شکست‌ها و پیروزی‌ها در عرصه رسانه رقم می‌خورد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شکست‌ها و پیروزی‌ها در عرصه رسانه رقم می‌خورد و امروز دنیا در مساله خبرها خلاصه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مدیران و خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار داشت: رسانه‌ها و خبرنگاران در فضای جامعه نقش مهمی دارند و رسانه‌ها تنها گروهی هستند که می‌توانند در آن فضای آشوب و جنگ نرم و فرهنگی دشمن سنگرهای خود را حفظ کنند.

وی گفت: شکست‌ها و پیروزی‌ها در عرصه رسانه رقم می‌خورد و امروز دنیا در مساله خبرها خلاصه می‌شود و کسانی که در جبهه بیگانگان هستند حدومرزی نداشته و همواره دروغ می‌گویند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: باید جبهه فضای خودی را مستقل کنیم و تا وقتی که مسؤولان این فضا را مستقل نکنند امنیت نخواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اگر فکر، عقیده و فرهنگ یک جامعه آسیب ببیند دیگر قابل بازسازی نیست و دشمن بر روی این موضوع نیز سرمایه گذاری کرده بنابراین باید مسؤولان این فضا را از دست دشمن خارج کنند.

وی ادامه داد: دشمنان در گذشته با جنگ نظامی و فیزیکی به دنبال تسلط بر افکار و اندیشه جامعه بودند اما امروز جنگ نظامی پیروزی را رقم نمی‌زند بلکه با تسلط بر فکر، عقیده و فرهنگ مسلمانان هجوم می‌آورند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: فضای مجازی اهمیت بسیاری در جامعه دارد اما مسؤولان گاهی مواقع از فضای مجازی غفلت می‌کنند و برخی مسؤولان خود مانع هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: فتنه‌ها همیشه بوده و هست و نباید از آن ترسید؛ جمهوری اسلامی فتنه نمی‌کند و از فتنه‌های دیگران نیز پروایی نداریم و وقتی فتنه‌ها فروکش کند چشم انسان نیز تیزبین می‌شود.

وی افزود: فتنه‌ها هر چند آسیب‌هایی دارد اما بصیرت را فراهم می‌کند و در روایات آمده که آخرالزمان بهترین و بدترین دوران است و برای افرادی که خودساخته نبوده و آمادگی ندارند مانند سیل ویرانگر است و برای افرادی که آمادگی دارند زمینه رشد را فراهم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در ترور اخیر آمریکا یک سردار سلیمانی از ما گرفت اما میلیون‌ها حاج قاسم سلیمانی زنده شدند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات