۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۳۷۲۹۹
همزمان با دهه فجر؛

۳ هزار عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

۳ هزار عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در ایام دهه فجر سال جاری بیش از ۳ هزار عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: 36 ستاد شهرستانی و بخش برای دهه فجر در استان تشکیل شد و 25 کارگروه در بیرجند و 120 کارگروه در سراسر استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه شعار دهه فجر امسال نیز «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» است، گفت: در ایام دهه فجر سال جاری بیش از 3 هزار عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: از این تعداد در مجموع 875 برنامه در بیرجند، 255 برنامه در فردوس، 87 برنامه در زیرکوه، 220 برنامه در طبس، 286 برنامه در بشرویه، 110 برنامه در خوسف، 85 برنامه در نهبندان، 200 برنامه در اسدیه، 385 برنامه در سربیشه و 285 برنامه در سرایان است.

حجت الاسلام ملایی تصریح کرد: برگزاری مراسم سالروز ورود امام راحل به میهن، غبارروبی گلزار شهدا، نواخته شدن گلبانگ انقلاب در مدارس، برگزاری طرح لاله‌های کوثر همزمان با سراسر کشور و برگزاری همایش‌های مختلف از جمله برنامه‌های دهه فجر در استان است.

وی با بیان اینکه 80 یادواره شهدا طی ایام دهه فجر در استان برگزار می‌شود، ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن در 100 نقطه، برگزاری 20 کرسی آزاداندیشی، برپایی 120 شب شعر و خاطره و برگزاری 2 هزار و 800 جشن دهه فجر از دیگر برنامه‌ها در استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه میثاق با ولایت 12 بهمن در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور سخنران محوری مراسم سالروز ورود امام به میهن در بیرجند است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات