۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۳۷۶۳۷
هم‌زمان با دهه فجر؛

۱۰ هزار ویژه‌برنامه محوری در خراسان شمالی اجرا می‌شود

۱۰ هزار ویژه‌برنامه محوری در خراسان شمالی اجرا می‌شود
رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر بیش از ۱۰ هزار ویژه‌برنامه در مناطق مختلف این استان به اجرا درمی‌آیند.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، از اجرای بیش از 10 هزار برنامه در ایام دهه فجر در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه بیش از 50 هزار برنامه در سامانه ستاد فجر استان ثبت شده است، ابراز کرد: با فراهم کردن امکان ثبت الکترونیکی برنامه‌های دهه فجر در سامانه، زمینه سهولت در ثبت و بازخورد برنامه‌ها مهیا شده و با پالایش برنامه‌های ثبت شده؛ حدود 10 هزار و 740 برنامه به مرحله اجرا درخواهند آمد.

ییس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالروز ورود امام خمینی (ره) در سراسر استان گفت: مراسم گرامیداشت دوازدهم بهمن مرکز استان صبح امروز در میدان شهید بجنورد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به برنامه‌های متنوع این روز، اضافه کرد: مداحی، اجرای گروه سرود دانش‌آموزی، رژه خودرویی، گل‌باران تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره)، حضور در مزار آیت‌الله مهمان‌نواز (ره) و شهدای انقلاب اسلامی استان و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان از ویژه‌برنامه‌های 12 بهمن خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به برخی از این برنامه‌ها، تصریح کرد: افتتاح هزار و 605 پروژه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی، برگزاری هزار و 149 مسابقه فرهنگی ورزشی، اجرای 552 مراسم معنوی، برپایی 485 برنامه نمایشگاهی، اجرای 196 اردو و 137 مورد صدور بیانیه در سامانه ستاد دهه فجر استان ثبت شده که اجرایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام سالاری ضمن تشریح برنامه کارگروه‌ها، اضافه کرد: کارگروه دفاعی و بسیج با دو هزار و 506 برنامه، تشکل‌های دینی و قرآنی با هزار و 368 برنامه، کارگروه همیاری و خدمات با هزار و 315 برنامه، کارگروه زنان و خانواده با 623 برنامه، ورزش و جوانان با 449 برنامه و دانش آموزان و فرهنگیان با 168 برنامه پنج کارگروه دهه فجر خراسان شمالی هستند که بیشترین برنامه را در سامانه ثبت کرده‌اند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات