۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۳۷۶۳۹
در حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی؛

مراسم بزرگداشت ۱۲ بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد

مراسم بزرگداشت ۱۲ بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد
مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه فجر در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه فجر در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور قشرهای مختلف مردم انقلابی در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

براساس این گزارش، پس از قرائت آیات قرآن کریم توسط قاری بین المللی سعید پرویزی و اجرای سرود جمهوری اسلامی، گروه رزم نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران به اجرای برنامه پرداخت.

مردم ولایت مدار و انقلابی شرکت کننده در این مراسم شعار «الله اکبر» سالگرد ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن را گرامی داشتند، همچنین شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» «مرگ بر منافق» و «نه سازش، نه تسلیم نبرد با آمریکا» را سر دادند.

شرکت کنندگان با در دست داشتن تصاویری از رهبر انقلاب و سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره شهید مقاومت را گرامی داشتند و مذاکره با دشمنان را ننگی سراسر ذلت برای جمهوری اسلامی ایران دانستند.

گفتنی است در این مراسم که مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی عطیه الهی بود که خداوند به ملت ایران عطا کرد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات