۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۳۷۷۳۹
حجت الاسلام تقی زاده:

دهه فجر، فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

دهه فجر، فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است
معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، این ایام را فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب در بخش های مختلف دانست.
حجت الاسلام جواد تقی زاده، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، این روز‌ها را یادآور وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران در مقابله با رژیم جنایت کار شاهنشاهی دانست.
 
وی با بیان این که دهه فجر، در حقیقت مقطع رهایى ملت ایران و آن بخشى از تاریخ ما است که گذشته را از آینده جدا کرده است، افزود: امام خمینی (ره) با پایه گذاری انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران از یوغ استکبار و استعمار رهایی داد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور در وابستگی کامل غرب به ویژه آمریکا قرار داشت، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با آغاز نهضت عظیم انقلاب و پیروزی آن در بیست و دوم بهمن ماه، دست بیگانگان به ویژه آمریکا را از منابع و منافع ملت بزرگ ایران قطع کرد.
 
حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی را به ملت بزرگ ایران هدیه داد، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در سایه این هدیه بزرگ به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شده است.
 
معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن از جایگاه عظیم انقلاب اسلامی در جهان هراسان و عصبانی است، خاطرنشان کرد: بیش از چهار دهه است که آمریکا و سایر هم پیمانانش تلاش می‌کنند زمینه انزوای ایران اسلامی را فراهم کنند، اما به حول و قوه الهی و ایستادگی ملت ایران شکست خورده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی امروز مقتدرتر از هر زمان دیگری در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات غرب را در منطقه و سطح جهان بر هم زد.
 
حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شتاب مسیر اصلی خود را طی می‌کند و در این مسیر هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع تحقق آرمان‌های انقلاب شود، خاطرنشان کرد: در سایه ایستادگی و مقاومت چهل ساله ملت بزرگ ایران، نظام اسلامی به یک قدرت بزرگ جهانی تبدیل شده است.
 
وی با بیان این که دشمن در سال‌های اخیر بسیار تلاش کرده تا مردم را از آرمان‌های اصیل انقلاب جدا کند، بیان داشت: اما این تلاش‌ها با هوشیاری و بصیرت ملت ایران تاکنون شکست خورده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات