۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۶۳۷۷۹۰
امام جمعه بجنورد:

عصر حاضر، بین الطلوعین انقلاب اسلامی و ظهور حضرت مهدی است

عصر حاضر، بین الطلوعین انقلاب اسلامی و ظهور حضرت مهدی است
امام جمعه بجنورد گفت: در عصری که برخی مدعی بودند تاریخ مصرف دین گذشته؛ امام راحل با انقلاب اسلامی پدیده نویی را برای بشریت به ارمغان آورد و دنیا را تحت الشعاع قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، عصر امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در حسینیه شهدای مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی پدیده ولایت فقیه را به ما شناساند در حالی که تا آن روز آن را تجربه نکرده بودیم و ما معجزه انقلاب اسلامی را از این پدیده داریم.

وی با بیان این که باید امام خمینی (ره) را یک امت بدانیم ادامه داد: هر دو امامین انقلاب اسلامی مصداق تعبیر یک امت هستند انقلاب اسلامی را متن حوادث مدیریت کردند و جلو مستکبران عالم ایستادند و تمام محاسبات آن ها را بهم زدند.

امام جمعه بجنورد ایستادگی و استقلال بر اساس معیارهای دینی را دیگر دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد که ایران را از تاریکی خارج و وارد نور کرد و در حالی که کشور به مستعمره ابر قدرت ها تبدیل شده بود اما امروز ایران اسلامی نه تنها آقا بالاسر خودش است بلکه صحبت از جبهه مقاومت به رهبری ایران مطرح است و به کد خدای جهان ضرب شصت نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: آن روزی که رهبر کبیر انقلاب آمریکا را شیطان بزرگ خواند که هیچ غلطی نمی تواند بکند نشان داد که ابهت آمریکا تو خالی و همچون بادکنکی بزرگ در مقابل جبهه حق است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه تشییع باشکوه سردار شهید سلیمانی را انقلاب سوم خواند و گفت: بعد از انقلاب اسلامی تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود و این تشییع با شکوه که تمرین برای ظهور شد انقلاب سوم بود.

وی همچنین شرایط حاضر را بین الطلوعین بین انقلاب اسلامی و ظهور حضرت مهدی (عج) دانست که خواب در آن مکروه است و باید همیشه در صحنه حضور داشت و انتخابات پیش رو یکی از این صحنه ها است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: دشمن روی این انتخابات نیز سرمایه گذاری و کمین کرده است پس هم اکنون زمان اثر گذار بودن است تا یکبار دیگر مردم ما به استکبار ضربه بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین در رابطه با گلایه های رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبنی بر نبود برنامه ریزی دستگاه های اجرایی استان برای دهه فجر گفت: ما نباید دهه فجر را دولیت کنیم اما باید از مردم گله کنیم و تلاش کنیم تا مردم را برای گرامی داشت این دهه به صحنه بیاوریم و فرهنگ انقلاب را نهادینه کنیم.

وی تصریح کرد: من از بازار و بازاریان گله دارم که نه تنها در این دهه بلکه در شرایط مذهبی نیز خودشان را نشان نمی دهند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: البته که باید مسؤولان نیز در این زمینه جلودار باشند./۹۳۱۴/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات