۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۳۸۷۴۵
در خوزستان؛

فیلم های جشنواره فجر به سانس فوق العاده رسیدند

فیلم های جشنواره فجر به سانس فوق العاده رسیدند
سپهریان با اشاره به استقبال خوزستانی‌ها از فیلم‌های جشنواره از برگزاری سه سانس فوق العاده در سینما‌های هلال و ساحل خبر داد.
سید امین سپهریان، دبیر اجرایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه امسال شاهد بیشترین استقبال از فیلم‌های جشنواره در مقایسه با سال‌های گذشته هستیم، اظهار داشت: امسال سه سانس فوق العاده (۱۶ تا ۱۸)، (۲۲ تا ۲۴) و (۰۰ تا ۲) داشتیم و یک پای ثابت سانس‌ها (۰۰ تا ۲) است.

دبیر اجرایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خوزستان با بیان اینکه فیلم‌های پخش شده در جشنواره عامل تأثیرگذاری بر مخاطب و جلب مخاطب شده است، افزود: امسال تنها یک یا دو فیلم ارسالی قوی و شاخص نبودند، اما سایر فیلم ها، شاخص و از کارگردانان زبده‌ای برخوردار هستند که در جلب مخاطب اثرگذار بودند.

سپهریان با اشاره به اینکه جلسات نقد و بررسی فیلم‌ها با حضور اساتید و فیلم سازان هر شب ساعت ۲۲ در طبقه دوم سینما هلال برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینما‌های هلال و اهواز برای علاقه‌مندان پخش می‌شود، در بخش سیمرغ پروانه نیز شاهد حضور دانش آموزان برای تماشاچیان فیلم‌های رده کودکان و نوجوانان بودیم.

سپهریان با بیان اینکه تا چهار سال پیش تنها ۶ تا ۸ سینما در استان وجود داشت، ادامه داد: در ۴ سال اخیر ۲۱ سینما در استان احداث شدند، پردیس سینمایی امید در اندیمشک در دو سالن روند ساخت ۵۰ درصدی را دنبال می‌کند، ضمن اینکه سینمای ایذه در ماه پیش رو افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۷۰ تا ۸۰ درصد فیلم‌های در حال پخش جشنواره با مضمون  و اهداف جشنواره همخوانی دارد، گفت: فیلم‌های «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت، «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان و «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به سانس فوق العاده رسیدند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات