۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۶۴۲۸۵۴

پرداخت ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان گلستانی

پرداخت ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان گلستانی
بابایی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به ۴ هزار و ۲۰۰ مددجوی استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، عیسی بابایی اظهار داشت: تا کنون 177 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان پرداخت شده که 4 هزار و 200 نفر از این تسهیلات برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه توانمندسازی اقتصادی مددجویان تحت پوشش، اولویت مهم امداد است، افزود: 14 درصد اشتغال تعهد شده استان برای امسال مربوط به مددجویان کمیته امداد است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه از ابتدای امسال علاوه بر تسهیلات اشتغالزایی 136 نفر از مددجویان نیز در بنگاه‌های اقتصادی استان مشغول به کار شدند، گفت: کارفرمایانی که از مددجویان امداد برای تأمین نیروی انسانی خود استفاده کنند از 2 سال معافیت بیمه‌ای برخوردار می‌شوند. هم چنین این کارفرماها می‌توانند تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات نیز از امداد دریافت کنند.

وی ادامه داد: در سیل امسال 359 طرح اقتصادی مددجویان استان دچار خسارت شد که شامل 204 واحد دامداری، 45 مورد طرح کشاورزی و 110 مورد نیز طرح خدماتی بود.

بابایی با بیان اینکه سیل امسال 2 میلیارد و 380 میلیون تومان خسارت به طرح‌های اشتغالزایی مددجویان وارد کرد، گفت: در بخش کشاورزی و دامداری کمک‌های بلاعوض و تسهیلات به مددجویان خسارت‌دیده پرداخت شده است. علاوه براین 215 رأس دام سبک نیز بین مددجویان سیل‌زده توزیع شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات