۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۴۳۱۴۹
در راستای مقابله با ویروس کرونا صورت می‌گیرد؛

ضدعفونی مکان‌های عمومی شهرکرد از سوی طلاب مدرسه علمیه ولایت

ضدعفونی مکان‌های عمومی شهرکرد از سوی طلاب مدرسه علمیه ولایت
حجت الاسلام احمدی با اشاره به فعالیت‌های مدرسه علمیه ولایت برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: طلاب این مدرسه هر شب اقدام به ضدعفونی مکان‌های عمومی شهرکرد می‌کنند.
حجت الاسلام ابوالفضل احمدی، مدیر مدرسه علمیه ولایت شهرکرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور گفت: همزمان با شیوع این ویروس در استان، طبق دستور مسؤولان ارشد استان و متولیان بهداشت مدرسه علمیه ولایت شهرکرد نیز هم راستا با سایر مراکز حوزوی استان تعطیل شد.

وی با بیان اینکه اگر چه حوزه‌های علمیه تعطیل شده است، اما آموزش و پژوهش در حوزه‌های علمیه به هیچ عنوان تعطیل شدنی نیست، خاطرنشان کرد: همه دروس حوزه علمیه ولایت به صورت مجازی و از طریق کانال مدرسه در پیام رسان‌های داخلی برقرار است و حضور و غیاب طلاب از همین طریق صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه شیوع این بیماری سبب شده است طلاب به صورت جهادی وارد میدان عمل شوند، گفت: حوزه‌های علمیه نشان داده اند همیشه و در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم هستند و خواهند بود.

مدیر مدرسه علمیه ولایت شهرکرد با اشاره به فعالیت‌های جهادی طلاب این مدرسه برای مقابله با ویروس کرونا ابراز کرد: طلاب و روحانیون این مدرسه هر شب به صورت داوطلبانه در شهرکرد اقدام به ضدعفونی مکان‌های عمومی می‌کنند و این در نوع خود قابل تقدیر است.

وی همچنین با بیان اینکه بسیاری از طلاب و روحانیون شهرکردی برای کمک به کادر درمانی بیمارستان شهرکرد اعلام آمادگی کرده اند، افزود: تعدادی از طلاب نیز در قالب گروه جهادی در این راستا در حال خدمت به مردم و بیماران کرونایی استان هستند.

حجت الاسلام احمدی با تأکید بر اینکه تنها راه مقابله با این ویروس منحوس همدلی و همراهی همه مردم است و تا این امر اتفاق نیفتد، شر آن کم نمی‌شود، تصریح کرد: عمل به توصیه‌های بهداشتی و درمانی در چنین شرایطی برای همه آحاد جامعه یک تکلیف شرعی است و همه مؤظفند به این دستورات عمل کنند./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات