۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۴۳۲۰۳
امام جمعه شهرستان صحنه:

دستگاه های نظارتی با محتکران مواد ضدعفونی و بهداشتی به شدت برخورد کنند

دستگاه های نظارتی با محتکران مواد ضدعفونی و بهداشتی به شدت برخورد کنند
حجت الاسلام الیاسی گفت: از تمامی دستگاه های نظارتی انتظار می‌رود با محتکرانی که در راستای منافع فردی خود سوء استفاده می‌کنند برخورد قاطعانه و عبرت آموز کنند.

حجت الاسلام جواد الیاسی امام جمعه شهرستان صحنه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: وجود بیماری کرونا در کشور و مبتلا شدن تعدادی از هم استانی عزیزمان به این بیماری، کشور، استان و شهرستان صحنه را با شرایط جدیدی مواجه کرد، اما تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کادر پزشکی و پرستاری میهن اسلامی صحنه دیگری از فداکاری، گذشت، ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران اسلامی را به منصه ظهور گذاشت که آحاد جامعه باید قدردان زحمات این عزیزان باشند.

امام جمعه شهرستان صحنه در ادامه ضمن تشکر از تمام نیروهای که در بحث آموزش و کنترل و ضد عفونی مناطق مختلف شهر صحنه به صورت شبانه روز فعالیت دارند تصریح کرد: نیروهای سنگر سلامت همانند رزمندگان جان بر کفی که هشت سال از خاک و ناموس کشور عزیزمان دفاع کردند یک‌بار دیگر در جبهه مقدس جهاد و سلامت ملت حماسه‌آفرینی کرده و از واژه‌های مقدس ایثار، گذشت و فداکاری غبارروبی کرده و اخلاق و نوع‌دوستی ملت ایران را به جهانیان نشان دادند.

حجت الاسلام الیاسی خاطر نشان کرد: از آحاد مختلف مردم شهرستان صحنه انتظار می‌رود با رعایت الزامات بهداشت فردی و پرهیز از حضور غیرضروری در اجتماعات و مکان‌های مختلف در ریشه‌کن ساختن هر زودتر این بیماری بیش از پیش تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: اکنون از تمامی دستگاه های نظارتی انتظار می‌رود برخورد قاطعانه با محتکران و فرصت‌طلبانی که از شرایط موجود در بحث بیماری کرونا در راستای منافع فردی خود استفاده می‌کنند را در دستور کار قرار دهند و در این مسیر ملاحظه هیچ فرد و گروهی را نکنند.

وی در ادامه اشاره ای به کنترل ورودی های شهر صحنه بخصوص ورود مسافران از سایر شهر ها به مناطق تفریحی این شهرستان داشت و گفت: کنترل مسافران غیر بومی باید در دو سمت ورودی شهر صحنه باشد به گونه ای که خودرو ها با پلاک غیر بومی به سمت بزرگراه هدایت شوند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات