۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۴۳۴۹۶

فعالیت‌های جهادی روحانیان خوزستان در مقابله با کرونا ویروس

فعالیت‌های جهادی روحانیان خوزستان در مقابله با کرونا ویروس
حجت الاسلام پرچم گفت: طی صحبت‌های صورت گرفته با معاونت علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مقرر شد تا ۲۰ تیم ۵ نفره از روحانیان در صورت نیاز تشکیل شود.
حجت الاسلام بهادر پرچم، مسؤول بسیج طلاب و روحانیت استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های جهادی روحانیت در مقابله با کرونا ویروس عنوان داشت: طی صحبت‌های صورت گرفته با معاونت علوم پزشکی دانشگاه مقرر شد تا ۲۰ تیم ۵ نفره از روحانیت در صورت نیاز تشکیل شود.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیت استان خوزستان بیان داشت: این تیم‌ها پیش از بکارگیری، آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند تا با تسلط کامل بر اصول اولیه امداد در کل استان حضور و یاور پرستاران و پزشکان باشند.

حجت الاسلام پرچم گفت: ۱۰ تیم در اهواز و ۱۰ تیم در مراکز معین سراسر استان خوزستان استقرار پیدا می‌کنند همچنین ۶۰ گروه جهادی در سراسر استان مشغول ضدعفونی اماکن عمومی هستند.

وی کمک در بسته‌بندی اقلام دارویی، کمک به خط تولید الکل‌های طبی ۷۰ درصد، ضدعفونی معابر، اماکن عمومی و بازار‌های سطح شهر را فعالیت گروه‌های جهادی اهوازی برشمرد.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیت استان خوزستان تصریح کرد: طی هماهنگی‌هایی با سازمان اتوبوس‌رانی و برحسب اعلام نیازشان، گروه‌هایی را برای ضدعفونی اتوبوس‌های درون‌شهری بسیج کردیم./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات