۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۴۳۷۲۵
حجت الاسلام اسفندیاری خبر داد؛

تدوین ویژه نامه نوروزی ویژه طلاب مدرسه علمیه امام صادق چالوس

تدوین ویژه نامه نوروزی ویژه طلاب مدرسه علمیه امام صادق چالوس
مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) چالوس از تدوین ویژه نامه نوروزی ویژه طلاب این مدرسه علمیه خبر داد.
حجت الاسلام اسفندیاری، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) چالوس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از تدوین ویژه نامه نوروزی ویژه طلاب این مدرسه علمیه خبر داد.
 
وی با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات عید نوروز، افزود: با توجه به این که تعطیلات برای طلاب و حوزویان معنا ندارد، این ویژه نامه نوروزی فرصت مناسبی برای مطالعه طلاب جوان است.
 
حجت الاسلام اسفندیاری با بیان این که این ویژه نامه نوروزی برای پایه‌های دوم تا ششم طراحی و تدوین شده است، خاطرنشان کرد: در این ویژه نامه مطالب مناسبتی، توصیه‌های معنوی و بهداشتی در خصوص ویروس کرونا، بیانیه گام دوم انقلاب، طلبه از نگاه علما و همچنین سؤالات علمی متناسب با پایه تحصیلی گنجانده شده است.
 
وی با اشاره به این که برای هر پایه تحصیلی سؤوالات تخصصی دروس همان پایه از سوی اساتید طراحی شده است، بیان داشت: در هر یک از این ویژه‌های نوروزی سی سؤال طراحی شده که طلاب باید به صورت مجزا و جداگانه به آن پاسخ دهند.
 
مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) چالوس با اشاره به این که تعطیلات عید نوروز فرصت مناسبی برای مطالعه و پژوهش است، تصریح کرد: طلاب باید از این فرصت به وجود آمده در جهت جبران عقب ماندگی‌های علمی استفاده کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در شرایطی که مدارس علمیه به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است طلاب نباید فعالیت‌های علمی خود را رها کنند، بیان داشت: معاونت آموزش مدرسه با ارائه مجازی دروس تلاش کرده تا مسیر آموزش به طلاب با خللی مواجه نشود.
 
حجت الاسلام اسفندیاری با تأکید براین که توجه به علم و اخلاق دو وظیفه و رسالت مهم یک طلبه است، تصریح کرد: طلاب باید فرصت‌ها را غنیمت شمرده در جهت تحقق این دو اصل مهم تلاش و مجاهدت کنند.
 
مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) چالوس با اشاره به این که این مدرسه علمیه با توجه به موقعیت جغرافیایی که در آن واقع شده وظیفه مهمی در تبلیغ و تبیین معارف اهل بیت (ع) در جامعه بر عهده دارد، گفت: با توجه به نیاز شدید منطقه به طلاب فاضل، یکی از وظیفه مهم این مدرسه علمیه تربیت و پرورش طلابی نخبه و مهذب برای جامعه اسلامی است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
برقراری دروی در حوزه چالوس جای تقدیر داره.
ممنون
0
0