۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۶۴۶۹۹۲
اجرای "طرح مطهر" در استان گلستان؛

۳۶ هزار ماسک در نواحی بسیج شهرستان‌های گلستان توزیع شد

۳۶ هزار ماسک در نواحی بسیج شهرستان‌های گلستان توزیع شد
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گفت: در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا ۳۶ هزار عدد ماسک بین ۱۴ ناحیه شهرستان‌های غرب و شرق استان گلستان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ پاسدار ملک‌حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی اقدامات این سازمان در مقابله با کرونا اظهار داشت: در نخستین اقدام بسیج سازندگی سپاه نینوا در مبارزه با ویروس منحوس کرونا مواد اولیه تولید ماسک به تعداد 36 طاقه پارچه دولایه مخصوص ماسک و کش و نخ به اندازه دوخت ماسک به ارزش ریالی 300 میلیون ریال که تبدیل به تعداد 36 هزار ماسک شد.

وی افزود: این تعداد به 14 ناحیه شامل شهرستان‌های غرب و شرق استان برای توزیع به بین مردم ارسال شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گفت: پس از ابلاغ طرح مطهر راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت توسط فرماندهی کل سپاه و دستور سردار فرماندهی سپاه نینوا مبنی بر اجرای این طرح، بسته‌های بهداشتی توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا جهت پشتیبانی این طرح شامل مواد ضدعفونی کننده به میزان 400 لیتر و 10 هزار عدد ماسک برای استفاده در ایستگاه‌های سلامت توزیع شد.

سرهنگ ملک‌حسینی تصریح کرد: گروه‌های جهادی همچنان که در ضدعفونی اماکن و معابر مشغول خدمت‌رسانی هستند با اجرای این طرح پایگاه شهرستانی جهت ضدعفونی شهروندان احداث خواهند کرد.

وی افزود: بسیج تا ریشه‌کن شدن کامل این ویروس منحوس در کنار مردم ایستاده است و با آن مقابله خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا کار جهادی و محرومیت‌زدایی را رسالت خطیر بسیج سازندگی عنوان کرد و اظهار کرد: بسیجیان در هنگامه سختی و هرگونه حوادث طبیعی و غیرمنتظره همواره در کنار مردم حضور دارند و یار و مددکار مردم هستند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات