۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۶۴۸۷۹۱
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «چلچراغ کسب روزی حلال و درآمدزایی دینی» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «چلچراغ کسب روزی حلال و درآمدزایی دینی» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «چلچراغ کسب روزی حلال و درآمدزایی دینی» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «چلچراغ کسب روزی حلال و درآمدزایی دینی (شبکه‌ای از چهل آیه و روایت مرتبط با این موضوع)» اظهار داشت: کسب روزی حلال یک امر مستقل و منفرد نیست، بلکه یک سیستم روحی، فکری و رفتاری است که آثار و اهداف تعیین شده‌ای را دنبال می‌کند.

وی گفت: البته مهم آن است که بتوانیم بر اساس روش موجه فهم دین، به بازخوانی نظر دین در این حوزه نشسته و در عرصه رقابت با مدل‌های رقیب، مدل درآمدزایی دینی را به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرسیستم‌های سیستم اقتصادی اسلام تولید و به جامعه عرضه کنیم.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: بر این اساس در کتاب حاضر تلاش شده تا با گردآوری چهل گزاره دینی مرتبط با موضوع کسب روزی حلال و ارائه یک دسته بندی منطقی و ترجمه کاربردی از آن ها، زمینه آشنایی بیشتر با این موضوع فراهم شود.

پهلوانی به معرفی کتاب «چلچراغ کسب روزی حلال و درآمدزایی دینی» پرداخت و اظهار داشت: این اثر به همت سید محمد حسین دعایی تألیف شده که در موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام تهیه و منتشر شده است.

وی گفت: کتاب «چلچراغ کسب روزی حلال و درآمدزایی دینی» با ۷۲ صفحه در سال ۱۳۹۴ منتشر شده و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این اثر را به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این اثر در کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS قابل دسترسی است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند به نشانی www.pajoohaan.ir مراجعه کنند و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات