۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۶۴۸۹۰۹
آیت الله موسوی جزایری:

حوزه علمیه خوزستان پیشتاز در میدان علم و خدمات اجتماعی است

حوزه علمیه خوزستان پیشتاز در میدان علم و خدمات اجتماعی است
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به تقدیر رهبر انقلاب از طلاب خوزستانی، گفت: حوزه علمیه خوزستان در میدان علم و تعلم و عرصه خدمات دینی و اجتماعی پیشتاز است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در آیه ۲۰ سوره لقمان بر شکر بیشتر نعمت‌های الهی (ظاهری و باطنی) و شناخت شان تأکید شده است، نعمت‌های باطنی، چون ایمان، تقوا و فضایل اخلاقی نعمت‌هایی هستند که در راستای ارتقای روح، عقل، فکر و دین، تقوا و فضایل ما است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت شناخت نعمت‌ها و شکرگزاری از بایت وجودشان خاطرنشان کرد: از جمله نعمت‌های خداوند برای کشور به ویژه استان ما وجود یک حوزه علمیه جوان، پرتحرک و پویاست که در میدان علم و تعلم و عرصه خدمات دینی و اجتماعی پیشتاز است.

وی با بیان اینکه حوزه خوب و مفید حوزه‌ای است که منافع، خدمات و برکاتش به جامعه برسد، عنوان داشت: حوزه خوب و مفید حوزه‌ای است که افزون بر بحث تعلم، باید خدمات و برکاتش به جامعه برسد، مفید بودن یک حوزه در آثار و برکات است و امام علی (ع) از لفظ عالم ربانی در سخنان شان بهره بردند، عالمی که در پی نجات مردم است.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه ثمرات شیرین فعالیت حوزه علمیه استان در قدردانی رهبرانقلاب از طلاب خوزستانی ظاهر شد، گفت: مقام معظم رهبری طبق گزارشاتی که از خدمات طلاب خوزستانی به معظم له رسیده بود از حوزه استان تشکر کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گروه‌های جهادی حوزه با حضور در خانه‌های مردم به ضدعفونی منازل می‌پردازند، بیان داشت: تهیه ماسک و دستکش و کمک به افرادی که کاسبی شان در بحران کرونا تعطیل شده است از دیگر فعالیت‌های طلاب خوزستانی است.

وی در پایان از توجه رهبرانقلاب به حوزه علمیه خوزستان تقدیر و تشکر کرده و برای طلاب آرزوی توفیقات روزافزون در عرصه های خدمت کرد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات