۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۴۹۶۴۹
فرمانده سپاه استان مرکزی:

سپاه پاسداران در تمام عرصه‌ها مدافع انقلاب اسلامی بوده است

سپاه پاسداران در تمام عرصه‌ها مدافع انقلاب اسلامی بوده است
فرمانده سپاه مرکزی با بیان اینکه سپاه پاسداران در تمام عرصه‌ها مدافع انقلاب اسلامی بوده است، گفت: پاسدار انقلاب در عرصه های مختلف از دستاوردهای انقلاب حراست می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محسن کریمی در جلسه مشترک با دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اقدامات سپاه در کشور اظهار داشت: حضور سپاه در دفاع مقدس و مقابله با ضدانقلاب از ماموریت‌های ابتدایی این شجره طیبه بود که امروزه نیز سپاه با حضور در ماموریت‌های مختلف مانند سیل و زلزله، جبهه مقاومت، سازندگی ومحرومیت زدایی و همچنین در مقابل این ویروس منحوس ایفای نقش می‌کند.

وی افزود: پاسدار انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست می‌کند و با بهره گیری از رهنمود های حکیمانه معظم رهبری قدم بر می‌دارد که وجود روحیه جهادی وانقلابی در پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی همواره موج زده و پاسدار انقلاب اسلامی با تاسی از سیره و مکتب ولایت با انگیزه ای برگرفته از معنویت و قانون مداری در میدان های مختلف ایفای ماموریت می‌کند.

کریمی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در دوره های مختلف گفت: انقلاب اسلامی و ملت عاشورایی ما باوجود همه عملیات‌های روانی و هجمه‌ها در قضیه شیوع ویروس کرونا با همدلی و مردم یاری افتخار آفریدند، این درحالیست که کشورهای غربی مدعی تکنولوژی و دنیای مدرن امروزه در مقابل یک ویروس عاجز شدند و فاقد این نوع دوستی و همدلی مردمی در کشورهای خود هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: همدلی و کمک مومنانه رمز موفقیت در این دوره از برهه انقلاب اسلامی است و کمک مومنانه ومواسات ریشه در معنویت و خداباوری ملت متدین ما دارد که باید مورد توجه و تقویت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پاسداران وبسیجیان سپاه روح الله تا ریشه‌کن کردن این ویروس منحوس در کنار کادر درمانی و مردم استان مرکزی خواهد ماند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات