۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۴۹۸۲۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

پرتاب موفقیت‌آمیز موشک ماهواره‌بر قاصد سند توانمندی و افتخار سپاه است

پرتاب موفقیت‌آمیز موشک ماهواره‌بر قاصد سند توانمندی و افتخار سپاه است
امام‌جمعه بیرجند گفت: پرتاب موفقیت‌آمیز موشک قاصد و ماهواره نور از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سند توانمندی و برگ افتخار جدیدی برای ایران و نیروهای مسلح کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز در نشست با شماری از روحانیان استان، با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره‌بر سپاه، آن را سند توانمندی و برگ افتخار جدیدی برای ایران و نیروهای مسلح کشور دانست.

وی با بیان اینکه اگر در مسائل اقتصادی هم با همین رویه کار و فعالیت کنیم بدون شک مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی و معیشتی ما رفع می‌شوند، افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب از حدود 20 سال پیش بر جدا شدن از اقتصاد تک‌محصولی نفت تأکید و توصیه می‌کنند برای این بود که در چنین روزی گرفتار قیمت پایین نفت نشویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: امروز مردم ما بار دیگر درایت و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب را به عینه مشاهده کردند که اگر در آن زمان اتکای به نفت را کاهش می‌دادیم امروز از تلاطم قیمت نفت دچار خسران نمی‌شدیم.

وی با بیان اینکه تأکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی نیز ناظر به این امر است، خاطرنشان کرد: اگر مردم و مسؤولان به این موضوع اهتمام ویژه‌ای داشته باشند جامعه و کشور اسلامی ما برای همیشه بیمه خواهد شد.

امام‌جمعه بیرجند در ادامه با اشاره به تداوم عداوت و کینه‌توزی‌های دشمنان علیه ایران اسلامی، اظهار کرد: فتنه‌های جبهه استکبار علیه نظام اسلامی تمامی ندارد؛ اما ملت انقلابی و بصیر ایران تاکنون موفق شده همه این نقشه‌ها را نقش بر آب کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی اضافه کرد: دشمنان از دو سال پیش از آبان 98 در رسانه‌های خود مدعی بودند ایران دیگر 13 آبان و 9 دی و 22 بهمن نخواهد داشت و فتنه‌انگیزی‌ها تا اسفندماه تداوم یافته و انتخابات برگزار نمی‌شود؛ اما به کوری چشم دشمنان هیچ کدام از این نقشه‌ها مطابق خواست آن‌ها صورت نگرفت و آنچه در عمل روی داد دقیقاً مخالف خواست آن‌ها بود.

وی تصریح کرد: دشمن که از نقش بر آب شدن نقشه‌های خود خشمگین بود خواست به خیال خام خود اقدام بزرگی انجام دهند و با به شهادت رساندن سردار سلیمانی به حساب خود ضرب شستی به ایران و جبهه مقاومت نشان دهند؛ اما همه مشاهده کردند شهادت این بزرگ‌مرد چه غوغا و ولوله‌ای در جهان و منطقه به راه انداخت و از این اقدام مذبوحانه خود نیز طَرفی نبستند./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات