۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۵۱۰۷۲
امام جمعه موقت یاسوج:

تقویت اندیشه و تفکر اسلامی دغدغه شهید مطهری بود

تقویت اندیشه و تفکر اسلامی دغدغه شهید مطهری بود
حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک گفت: استاد شهید مرتضی مطهری در تبیین و تحلیل مبانی انقلاب اسلامی و نظام ولایی بسیار تاثیر گذار بود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: استاد شهید مرتضی مطهری در تبیین و تحلیل مبانی انقلاب اسلامی و نظام ولایی بسیار تاثیر گذار بودند.

وی عنوان کرد: شهید مطهری قبل از انقلاب اسلامی با حضور در مراکز دانشگاهی و حوزه‌های علمیه در قالب سخنرانی‌های ارزشمندی داشتند و در عرصه تالیفات هم صاحب کتب و آثاری بوده که به تعبیر امام خمینی (ره) 100 درصد اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک با بیان اینکه شهید مطهری به عنوان یار و همراه امام در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار بودند، ابراز کرد: در تقویم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج روز دوازدهم اردیبهشت و ایام نزدیک به شهادت ایشان به نام هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: در این هفته برنامه‌های مختلفی از جمله تجلیل از دست اندکاران و متولیان امور آموزشی در سپاه و بسیج اعم از مربیان، مسئولان و کسانی که درعملیاتی کردن برنامه‌ها نقش داشتند در دستور کار است.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: ماموریت اصلی مجموعه نمایندگی در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در رده‌های مختلف صیانت مکتبی از آحاد کارکنان سپاه، سربازان و ارکان بسیج به منظور انجام رسالت ارزشمند سپاه یعنی پاسداری و صیانت همه جانبه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک افزود: هدف از برنامه‌های اعتقادی در سپاه و بسیج این بوده که پاسدارانی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم که بتوانند ماموریت پاسبانی از انقلاب را به زیبایی انجام دهند.

وی تصریح کرد: رسالت سپاه صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن و تلاش برای پیشبرد نظام و معرفی گفتمان انقلاب اسلامی در منظر جهانیان و فراتر از منطقه جغرافیایی کشور بوده که برای انجام این رسالت سنگین ماموریت مهمی برعهده رده‌های مختلف سپاه از جمله نمایندگی و معاونت عقدیتی و سیاسی بوده و باید در زمینه ارتقای آموزش اعتقادی، معنوی، اخلاقی و سیاسی آحاد کارکنان تلاش کند تا رسالت پاسداری محقق شود.

حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک با بیان اینکه هفته تربیت و عقیدتی بستری برای تجلیل از کسانی بوده که سال گذشته فعالیت‌های ارزشمندی داشتند، خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و استان امسال برنامه‌های اعتقادی متفاوت تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

وی ادامه داد: در بستر فضای مجازی و پیام رسان‌های داخلی که در سپاه و بسیج وجود دارد محتوا تهیه و به صورت هماهنگ برای آحاد کارکنان سپاه و بسیج ارسال می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات