۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵
کد خبر: ۶۵۱۹۲۳
حجت الاسلام والمسلمین محامی:

امید به آینده و زمینه سازی برای ظهور از شاخصه های خانواده معنوی است

امید به آینده و زمینه سازی برای ظهور از شاخصه های خانواده معنوی است
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه امید به آینده و زمینه سازی برای ظهور از شاخصه های خانواده معنوی است، گفت:‌ خانواده معنوی بر محور ولایت شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محامی در سلسله جلسات معرفتی ماه مبارک رمضان با بیان اینکه یکی از مهمترین شاخصه های خانواده معنوی امید به آینده و انتظار فرج و گشایش امور به ویژه ظهور مهدوی است، گفت: خانواده معنوی بر محور ایمان به خداوند تعالی و انجام عمل صالح و کار خیر شکل می گیرد.

وی با اشاره به اینکه خانواده معنوی بر محور ولایت خداوند و انبیا و اوصیای الهی شکل می گیرد، اظهار داشت: خانواده معنوی در زندگی مأیوس نمی شود و به تدبیر خداوند متعال امیدوار است.

حجت الاسلام والمسلمین محامی یکی از شاخصه های خانواده معنوی را تلاش مضاعف، مؤمنانه و جهادگرانه و باور وعده های الهی دانست و گفت: خانواده معنوی ضمن تلاش و کوشش، وعده های الهی را باور دارد و هیچگاه در مسیر خود دچار یأس نمی شود.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: خانواده معنوی ضمن تلاش و کوشش به خداوند متعال تکیه می کند، خداوند نیز به پاس این اتکا راه های هدایت را به آن می نمایاند.

وی یکی دیگر از شاخصه های خانواده معنوی را پیوند قلبی با امام زمان(عج) و اطاعت عملی از مقام ولایت تلقی و بیان کرد: خانواده معنوی خانواده ای است که برای امام زمان(عج) دعا می کند و ضمن تقویت پیوند قلبی خود با ایشان، برای معرفی امام(عج) به دیگران تلاش کرده و سعی داشته باشد میان مردم و امام(عج) پیوند ایجاد کند و با دعوت به شناخت امام(عج) زمینه ساز ظهور مهدوی باشد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات