۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۵۲۳۹۹
رییس بنیاد صادقین هندوستان در گفت وگو با رسا؛

فضای مجازی ابزاری مهم برای تبلیغ دین اسلام در عصر کنونی است

فضای مجازی ابزاری مهم برای تبلیغ دین اسلام در عصر کنونی است
رییس بنیاد صادقین (ع) هندوستان با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در ایام کرونا، گزارشی از فعالیت های این بنیاد را در اختیار خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا قرار داد.

حجت الاسلام شیخ اقبال حیدر حیدری رییس بنیاد صادقین (ع) هندوستان در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، به اهمیت فضای مجازی در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و ابراز داشت: امسال این مرکز امور تبلیغی خود را از طریق فضای مجازی انجام می دهد.

حجت الاسلام حیدری عموم مردم هند و پاکستان و سایر کشورها را به پرهیز از اجتماع، رعایت اصول بهداشتی و توجه به توصیه های پزشکان توصیه کرد و گفت: طبق فرمایشات آیات عظام و مقام معظم رهبری همه ما موظف ایم که به توصیه های پزشکان توجه کنیم.

وی با بیان این که امسال مردم هند و پاکستان مراسم عید فطر را نمی توانند مانند سال گذشته برگزار کنند، ابراز داشت: در چنین شرایطی باید به فقرا رسیدگی بسیاری کرد زیرا کمک به نیازمندان از اصول مهم دین اسلام و مورد تاکید وافر پیامبر اعظم (ص) و امامان معصوم (ع) است.

وی به فعالیت بنیاد صادقین(ع) هندوستان در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: امسال تمام امور تبلیغی را آنلاین و از طریق فضای مجازی انجام خواهیم داد، فضای مجازی ابزاری مهم برای تبلیغ دین اسلام است.

رییس بنیاد صادقین(ع) هندوستان با اشاره برنامه های تبلیغی فضای مجازی این مرکز گفت: از اول ماه رمضان دروس در موضوعات، عقاید، تفسیر، احکام و اخلاق آغاز شده اند و تا ۲۷ رمضان ادامه خواهند یافت.

وی بیان کرد: حجت الاسلام و المسلمین اقبال حیدر حیدری هر شب ساعت 21:30 (به وقت هندوستان 22:30) تدریس عقائد دارند و حجت الاسلام و المسلمین ظهور مهدی مولائی 21:55 (به وقت هندوستان 22:55) تفسیر کوتاه سوره ها قرآن کریم و حجت الاسلام و المسلمین سید شبیه حیدر حسینی 22:20 (به وقت هندوستان 11:20) احکام منتخب روزه و شرح احادیث اخلاقی، تدریس می کنند۔

علاقمندان برای پیگیری این مباحث می توانند به آدرس زیر مراجعه کنند:

https://www.facebook.com/Sadeqeen-Foundation-100673004958281/?modal=admin_todo_tour

 

فضای مجازی ابزاری مهم برای تبلیغ دین اسلام در عصر کنونی است

سید اشهد نقوی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
حجت السلام ؟
0
0
ثمری
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
از براددران طلاب زبان اردو در خبرگزاری حوزوی انقلابی رسا بخاطر حمایت از علمای انقلابیهمسو با وحدت در هندوستان تشکر می کنیم و این حرکت جدید را سرآغاز تحولات بنیادین در رسا قراردهید.
0
0