۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۵۲۴۱۷
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

لازمه تقوامداری غلبه بر شیطان است

لازمه تقوامداری غلبه بر شیطان است
استاد حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه لازمه تقوامداری غلبه بر شیطان است، گفت: ابرقدرت‌های شرق و غرب برای امام راحل حکم دو بال مگس را داشتند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، استاد عالی حوزه علمیه اهواز، شامگاه گذشته در ویژه برنامه نجوای بندگی با بیان اینکه انسان‌های خداباور اهل شکست نیستند، اظهار داشت: انسان‌های خداباور در برابر تحریم‌ها و تهدید‌های غیرخدایی و شیطان نفس احساس ضعف ندارند، آسانی ترک گناه و پیروزی در مبارزه با شیطان بیرونی و نفسانی در گرو خداباوری است.

استاد عالی حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه خداوند در درون جان انسان‌های خداباور بزرگ و شیطان کوچک است، خاطرنشان کرد: امام راحل، روح خدا در کالبد زمان بود و سازمان سیا برای شناسایی نقاط مبهمی که در شخصیت شان برای معظم له تجلی کرده بود، تیم روانشناسی برجسته استخدام کرد.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه سازمان سیا هیچگاه نتوانست رمز شکست ناپذیری امام راحل را به دست بیاورد، اضافه کرد: آیت الله مهدوی کنی می‌گوید زمانی که برخی آقایان از سیاست امام راحل در نفی قدرت‌های شرق و غرب نگران بودند، به آن بزرگوار پیغام دادم، اما از فرمایشات شان متوجه شدم که ابرقدرت‌های شرق و غرب برای شان حکم دو بال مگس را دارند و نه بیشتر.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه دشمن هرگز در برابر امام راحل بزرگ نبود، ادامه داد: کوچک دیدن دشمن از ویژگی متقیان است، زمانی که رژیم بعث به جمهوری اسلامی حمله کرد، همگان دیدند که امام فرمود ما پیروز هستیم.

وی با اشاره به اینکه رهبرانقلاب زمانی که جهان با داعش بود، گفت ما پیروز هستیم، تصریح کرد: شهید سردار سلیمانی به سوریه اعزام و داعش را شکست داد؛ سردار سلیمانی درس‌ها را به خوبی از رهبری فرا گرفت و مقام معظم رهبری نیز به خوبی درس‌های امام را آموخت.

استاد عالی حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه لازمه تقوامداری غلبه بر شیطان نفس و تهدید‌های درونی است، گفت: جامعه‌ای که جوانانش باتقوا باشد، شکست ناپذیر است و در برابر کمبود‌ها و تحریم‌ها و تهدید‌ها تسلیم نمی‌شود، جامعه ایران به علت قوی بودن در برابر آمریکا سر خم نمی‌کند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات