۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۶۵۴۷۲۰
به زودی منتشر می شود؛

داستان «تشریف»

داستان «تشریف»
ماجرای رمان تشریف در سه روز رقم می‌خورد و به نوعی از سال ۱۳۳۲ تا ۱۳۵۷ را در بر می‌گیرد. این رمان با همکاری مؤسسۀ شهرستان ادب و دفتر تنظیم و نشر آثار امام تألیف شده‌ است.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب تازۀ علی اصغر عزتی‌پاک، روایتی انقلابی از سال ۱۳۳۲ تا ۱۳۵۷ با نام تشریف برای گروه سنی بزرگ‌سال احتمالاً تا یک‌ماه آینده به همت انتشارات شهرستان ادب منتشر می‌شود.

 داستان «تشریف» در اواخر آذر ۱۳۵۷ روایت می‌شود؛ داستان دو دوست که یکی از آنها در شب عروسی متوجه خیانت خانمش به دوست خود می‌شود. در واقع این خانم در دانش‌سرا به دوستش خیانت می‌کند و از این مقطع دردسرها آغاز می‌شود.

 نویسنده در این رمان به مفاهیمی که انقلاب با آن قرین و عجین شده است پرداخته و به امام و ماجراهای آن دوران نیز می‌پردازد. ماجرای این رمان در همدان می‌گذرد و نویسنده سعی کرده بخشی از همدان و ظرفیت‌هایش‌ را نشان دهد البته رمان را برای دیده شدن همدان بهانه نکرده، ولی وقتی داستان روایت می‌شود بخشی از شهر، اعتراضات، راهپیمایی‌ها و... در داستان بیان می‌شود.

ماجرای رمان تشریف در سه روز رقم می‌خورد و به نوعی از سال ۱۳۳۲ تا ۱۳۵۷ را در بر می‌گیرد. این رمان با همکاری مؤسسۀ شهرستان ادب و دفتر تنظیم و نشر آثار امام تألیف شده‌ است./د102/ف

د/ داستان «تشریف»

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بصیریان
Iran, Islamic Republic of
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
راه افتادن مجدد بخش کتب تازه منتشره در رسا جای تقدیر داره.
0
0