۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۵۵۴۱۵
سردار فدوی:

مشکلات کشور با فرمول‌های دشمن حل نمی‌شود

مشکلات کشور با فرمول‌های دشمن حل نمی‌شود
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این که مشکلات کشور با فرمول‌های دشمن حل نمی‌شود، گفت: دشمنان، خدا و حق و شهید را نمی‌فهمند و در محاسبات آنها دخیل نیست.

به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه کربلا، ضرر اقدام علیه ایران را بیشتر از نفعش دانست و اظهار داشت: دشمنان به قدرت ما اقرار می‌کنند و شرایط به گونه‌ای است که خود آن‌ها به دنبال یافتن قدرت بازدارندگی در برابر ایران هستند.

وی با تاکید بر این که حوادث اخیر نشان دهنده ضعف دشمنان است و این ایران است که برتری در برابر دشمنان دارد ادامه داد: چهل سال است که آمریکا با انقلاب اسلامی ایران دشمنی دارد و تمام توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته، اما همواره در تلاش‌های خود ناکام مانده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که ماهیت دشمنی آمریکا با ملت ایران رویارویی حق و باطل است و این دو هیچگاه در کنار یکدیگر قرار نمی‌گیرند، گفت: با نگاه به ماهیت دشمنی آمریکا علیه ملت ایران مشخص می‌شود که این ستیز بر سر مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیست، زیرا در این صورت تاکنون این مشکلات برطرف و توافق‌هایی حاصل شده بود.

سردار فدوی تصریح کرد: آمریکایی‌ها با اقدامات مختلف از طریق دست نشانده‌های خود نیز نتوانستند این انقلاب را از پای درآورند و در دفاع مقدس با مقاومت مردم ایران مواجه شدند و این مقاومت همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با وجود همه دشمنی‌ها و تحریم‌ها، این قاعده‌های خداوند است که انقلاب را زنده نگه داشته و مستکبران عالم توان مقابله با جبهه الهی را ندارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که این تعداد از شهید در راه خداوند دلیل محکمی بر الهی بودن انقلاب است، گفت: انقلاب ما به قدرت خداوند متصل است و هیچ کشوری توان مقابله با قدرت الهی را ندارد.

وی با بیان این که مشکلات کشور با فرمول‌های دشمن حل نمی‌شود، گفت: دشمنان، خدا و حق و شهید را نمی‌فهمند و در محاسبات آنها دخیل نیست.

سردار فدوی با اشاره به این که هیچ کشوری در دنیا جرات رو به رویی با ایران را ندارد، افزود: پاسداران برای دفاع از حرم اهل بیت و جبهه حق انقلاب اسلامی و در برابر هجوم باطل شیطان بزرگ تا پای جان پای کار هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام این که رزمندگان اسلام و پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در 41 سال همواره بهترین بودند، ادامه داد: در قرآن آمده همواره در همه شرایط پیروزی با حزب الله بوده است.

سردار فدوی با بیان این که بهترین نتایج در 41 سال گذشته برای ایران رقم زده شده است چرا که خدا با ماست، اظهار داشت: نسل اول انقلاب اسلامی و بعد از آن نسل های بعدی برای جان دادن و به شهادت رسیدن در دفاع از انقلاب اسلامی و ادای تکلیف آماده هستند./950/د102/ق

ارسال نظرات