۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۵۶۶۸۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور روحانیان در مقابله با ویروس کرونا برگ افتخاری برای لرستان است

حضور روحانیان در مقابله با ویروس کرونا برگ افتخاری برای لرستان است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه فعالیت گروه های جهادی در مبارزه با ویروس کرونا نتیجه همدلی و همبستگی است، گفت: حضور روحانیت برگ افتخاری برای لرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در مراسم تجلیل کاروان خُدام رضوی از مدافعان سلامت، جهادگران و طلاب جهادی عرصه سلامت که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با گرامیداشت دهه کرامت گفت: ولایت امام رضا(ع) سبب شده است تا امروز در استان لرستان با حضور خادمان آن حضرت جهت قدردانی از جهادگران انقلابی، کادر درمان و پرستارانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور داشتند دور هم جمع شویم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حضور خودجوش و داوطلبانه روحانیت در راستای غسل و تدفین فوتی‌های ناشی از کرونا و خدمت رسانی به مردم بیان داشت: این حضور برگ افتخاری برای جامعه روحانیت استان است.

وی همبستگی و تعاون را یک اصل اساسی در اصول اسلامی خواند و افزود: در سایه این مؤلفه مهم می توان قله های پیشرفت را فتح کرد.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در مقابله با ویروس کرونا و خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: تقویت همبستگی و تعامل از برکات شیوع این ویروس در جامعه بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل و فعالیت های اقتصادی تعطیل شد، عنوان داشت: مردم باید همکاری لازم را داشته باشند و با رعایت نکات بهداشتی از تعطیلی مشاغل جلوگیری شود.

وی ادامه داد: مردم باید از تجمع در مراکز خرید و حضور در مراسم ترحیم و عروسی خودداری و در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تلاش کنند.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: گرفتن جشن پایان ویروس کرونا مستلزم همدلی و اتحاد مردم و رعایت توصیه‌های بهداشتی مسؤولان علوم پزشکی است،

گفتنی است، در این مراسم بسته‌های متبرک و هدایای آستان قدس رضوی به پزشکان، پرستاران، طلاب جهادی و جهادگران عرصه سلامت در مراکز درمانی استان لرستان اهدا شد./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات