۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۶۱۴۹۹

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پیامی هفته دولت را گرامی داشت و گفت: شهید رجایی و باهنر الگوی دولتمردان هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پیامی هفته دولت را گرامی داشت و گفت: شهید رجایی و باهنر الگوی دولتمردان هستند.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به مناسبت هفته دولت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته اول شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان محمد علی رجایی و حجت الاسلام محمد جواد باهنر، توسط منافقین کوردل، که به عنوان هفته دولت نامگذاری شده، نشان از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی دارد، تاریخی که یادآور ماندگاری از بزرگ مردانی است که خدمتِ بی ادعا،‌ سیره، منش و روش آنان بود.

شهیدان رجایی و باهنر نیز تجلی راستینی از همین روحیه خدمتگزاری به مردم اند که می تواند الگوی خدمتگزاران به مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان، تأسی نمایند.

هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و همدلی و همزبانی را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر ، زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور، در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترده شدن روحیه امید در دل تمامی ایرانیان را فراهم آورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان لرستان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال درخواست می نمایم./۹۴۵۱/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
دولتمردان باید اخلاص و ذخیره معنوی داشته باشند
0
0