۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۶۱۸۱۴
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت توجه هیئات مذهبی به امر به معروف و نهی از منکر

ضرورت توجه هیئات مذهبی به امر به معروف و نهی از منکر
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت توجه به امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: هیأت های مذهبی باید در این زمینه نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار مسؤولان هیأت‌های مذهبی لرستان گفت: در استان لرستان شاهد ساز و کار پایه‌ای، اصلی، علمی و اجرایی امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: هیأت های مذهبی باید در زمینه احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بیشتر فعالیت کنند و مروج خوبی ها باشند.

وی با اشاره به اینکه فلسفه شاکله این هیئت‌ها پس از ورود اسرا به کوفه و پس از سخنرانی‌های امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) شکل گرفت، ادامه داد: مقابله با منکر و تعظیم شعائر الهی رسالت مهم هیأت های مذهبی است، هیأت ها باید مانع از رواج منکرات در جامعه اسلامی شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه ترویج معروف و مقابله با منکر نباید محدود به ایام محرم شود، بیان کرد: نباید نسبت به واجبات بی تفاوت باشیم و گذرا عبور کنیم.

وی افزود: نباید اجازه داد که ویروس کرونا سبب تضعیف جامعه اسلامی شود، چراکه خواسته دشمن همین است، باید با برنامه ریزی، عمل به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و فرمایشات رهبری مراسم عزاداری محرم برگزار شود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مراسم عزاداری محرم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عمل به پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است، افزود: تقویت جمهوری اسلامی برای خنثی کردن توطئه دشمن ضروری بوده و در این زمینه وحدت و همدلی باید تقویت شود./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات