۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۶۶۱۸۶۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مرکز خدمات به فرزندان و خانواده‌های طلاب بیشتر توجه کند

مرکز خدمات به فرزندان و خانواده‌های طلاب بیشتر توجه کند
اصفهان - آیت الله سلیمانی بر ضرورت توجه بیشتر مرکز خدمات به فرزندان و خانواده‌های طلاب تأکید کرد و گفت: خانواده‌های طلاب باید از حداقل‌های امکانات برخوردار باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در دیدار مدیر و کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان، گفت: آمار شهدای روحانی نسبت به آمار شهدای دیگر اقشار جامعه با توجه به تناسب جمعیت بیشترین شهدا را دارد.

وی افزود: روحانیون در بیشتر بخش‌ها پیشتاز هستند و در اکثر حوادث سیل و زلزله و امروز در برنامه‌های مقابه با کرونا الحق و الانصاف جهادگرانه وارد میدان شده اند.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: طلاب و روحانیون با وجود این همه خدمات، از امکانات رفاهی محروم هستند در حالیکه همه نهاد و سازمان‌ها در مراکز رفاهی، اقامتی و اردوگاهی دارای امکانات هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون حتی از حداقل امکانات اولیه نیز محروم هستند، اظهار داشت: طلاب و روحانیون خود را طلبکار نظام نمی‌دانند، اما به حداقل امکانات برای یک زندگی ساده نیاز دارند.

آیت االله سلیمانی گفت: نهاد روحانیت خود را مدیون نظام می‌داند و هرچقدر هم که برای نظام خدمت کنند باز هم خود را مدیون نظام می‌داند، اما خانواده و فرزندان طلاب و روحانیون نیاز به حداقل امکانات دارند.

وی در ادامه بر جمع آوری دلنوشته‌های طلاب و روحانیون در برنامه‌های ارودگاهی تأکید کرد و افزود: اگر دلنوشته‌های فرزندان و خانواده‌های طلاب از برنامه‌های اردوگاهی جمع آوری و مکتوب شود می‌تواند تبدیل به یک شبکه ارتباطی بین فرزندان طلاب و مرکز خدمات حوزه شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم ارتباط مرکز خدمات با فرزندان طلاب و روحانیون تاکید کرد و گفت: امروز قشر بزرگی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور را فرزندان خانواده شهدا، رزمندگان، جانبازان و روحانیون تشکیل می دهند که می‌توانند ارزش‌های خانوادگی خود را در دانشگاه ها ترویج کنند.

وی بر ضرورت توجه بیشتر مرکز خدمات حوزه به فرزندان و خانواده‌های طلاب و روحانیون تأکید کرد و گفت: خانواده‌های طلاب و روحانیون باید از حداقل‌های امکانات برخوردار باشند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات