۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۶۶۱۹۰۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

راه علاج مشکلات اقتصادی تکیه بر ظرفیت های درونی است

راه علاج مشکلات اقتصادی تکیه بر ظرفیت های درونی است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی راه علاج مشکلات اقتصادی را تکیه بر ظرفیت های درونی دانست و گفت: مدیریت اقتصادی، جهش تولید و رفع موانع اولویت برنامه های دولت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، شهیدان رجایی و باهنر را تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم عنوان کرد و بیان داشت: شهدای دولت بهترین الگو برای دولتمردان هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان مهم ترین رسالت دولتمردان را خدمتگزاری به مردم خواند و افزود: با تکیه بر روحیه خدمتگزاری باید روحیه امید را به جامعه تزریق کرد و زمینه رشد و پیشرفت کشور را فراهم ساخت.

وی با اشاره به اینکه یکسال از عمر دولت باقی مانده است، ادامه داد: یک سال فرصت کمی نیست و باید دولت در بررسی و تکمیل طرح و رفع مشکلات برنامه ریزی داشته باشد.

تولید، کلید اشتغال است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر تلاش دولت برای رفع مشکلات اقتصادی بیان کرد: رفع این مشکلات و به حرکت درآمدن چرخ اقتصاد نیازمند تکیه بر درون و جهش تولید است.

وی به مشکلات بیکاری جوانان اشاره کرد و اذعان داشت: کلید اشتغال تولید است، دولت با عمل جهادی، برنامه ریزی و رونق تولید باید گره از مشکلات اقتصادی باز کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اشتغال اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب، نباید اقتصاد کشور را به تحولات خارجی گره زد، راه علاج مشکلات اقتصادی تکیه بر ظرفیت های درونی است.

تکیه بر نیروی توانا در یک سال باقی مانده لازمه موفقیت دولت برای رفع مشکلات است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی مدیریت صحیح و برنامه ریزی را از دیگر راه حل های رفع مشکلات به ویژه در زمینه اقتصاد عنوان کرد و اذعان داشت: دولت در یک سال باقی مانده با بکارگیری نیروهای جدید و توانا اقدامات چشمگیری در حوزه اقتصادی و تلاش برای موفقیت در جنگ اقتصادی که از سوی دشمن راه اندازی شده است، انجام دهد.

وی بر ضرورت تحول در اقتصاد کشور تأکید کرد و اظهار داشت: مدیریت اقتصادی، تکیه بر نیروی جوان و کارآمد، حرکت به سمت جهش و رونق تولید، برداشتن موانع تولید و برقراری عدالت اجتماعی از مؤلفه های مهم ایجاد تحول و شکوفایی اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: دولتمردان با خدمت به مردم، رفع مشکلات و ریشه کن کردن فقر، اشتغال زایی و مقابله با گرانی ها باید سبب رضایتمندی مردم شوند./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات