۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۶۲۳۰۶
امام جمعه کانبرا استرالیا:

راه حل مشکلات جهانی اتحاد رهبرانی دینی است

راه حل مشکلات جهانی اتحاد رهبرانی دینی است
امام جمعه کانبرا استرالیا در اجلاس «شورای بین ادیان میلتون ویکتوریا» که بصورت آن لاین برگزار شد گفت: وضع جهانی مقتضی اتحاد بین رهبرانی دینی جهان است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه کانبرا استرالیا، در وبیناری که از سوی «شورای بین ادیان میلتون ویکتوریا " Interfaith Milton Council of Victoria» برگزار شد، رهبرانی دینی جهان را اتحاد دعوت کرد.

وی فعالیت های هماهنگی وهمبستگی بین پیروان ادیان مختلف را ستودنی توصیف کرد و ابراز داشت: اختلاف و تفرقه بین رهبران دینی، نقطه عطفی برای دشمنان و فرصت طلبان ادیان شمار می رود که بتوانند از این طریق به آیین های مذهبی ضربه بزنند و به مقدسات توهین کنند.

امام جمعه کانبرا استرالیا اتحاد رهبران و شخصیت های دینی پیروان ادیان مختلف جهان را عنصر لازم برای حل این مشکل دانست و تاکید کرد: توجه دولت استرالیا به چنین برنامه ای می تواند فضای اتحاد و برادری بین پیروان ادیان مختلف در کشور ایجاد کنند.

عضو شورای هماهنگی بین ادیان میلتون ویکتوریا برگزاری ویبنار (نشست آن لاین) را گامی امید بخش و خوش آیند دانست و اظهار داشت: پیام مهم این نشست اتحاد ملت های است که وضع موجود جهان مقتضی ترویج چنین اتحادی در بین مردم و پیروان مذاهب است.

یاد آوری می شود در این ویبنار شخصیت مهم استرالیایی همچون خانم صنا و آقایون دیود، گریو، احسان و دیگران حضور پیدا کردند./988/ت302/ف

راه حل مشکلات جهانی اتحاد رهبرانی دینی است

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
پوشش اخبار رھبران دینی سراسر جھان از امتیازات رسا است , خسته نباشید
0
0