۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۶۲۴۱۳
حجت الاسلام گرجیان:

مروجان ۲۰۳۰ سر در آخور غرب دارند

مروجان ۲۰۳۰ سر در آخور غرب دارند
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان اینکه برخی مروجان ۲۰۳۰ سر در آخور غرب دارند، گفت: متاسفانه در برخی از مهد کودک‌ها رقص و حتی روابط ناسالم آموزش داده می‌شود.

حجت الاسلام محمد مهدی گرجیان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به هشدارهای صریح رهبر انقلاب نسبت به اجرای بی سر و صدای سند 2030 در کشور، گفت: در پس پرده اصرار بر اجرای این سند در مدارس، اهداف پلیدی وجود دارد.

حجت الاسلام گرجیان هدف از تحمیل سند 2030 را تربیت دانش آموزان کشور براساس سبک زندگی غربی در سطوح مختلف دانست، عنوان کرد: وقتی رهبر انقلاب به صراحت می فرماید جلوی اجرای این سند می ایستم، چرا مسؤولان امر نباید به وظایف خود عمل کنند؟

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین به پشتوانه فرهنگی چند هزار ساله ملت ایران اشاره کرد و افزود: چنین ملتی نباید از کشوری با قدمت کمتر از 300 سال که با کشتار، تجاوز و جنایت به وجود آمده، الگوگیری کند.

وی اظهار داشت: برخى از نزديكان و مشاورين رییس جمهور با افرادی که بعدها مشخص شد، جاسوس هستند جهت اجراى سند جلسات منظمى داشتند كه اين نشان از عمق فاجعه در خصوص سند 2030 در کشور دارد.

حجت الاسلام گرجیان با بیان اینکه برخی مروجان سند 2030 علاوه بر اغراض پلید، سر در آخور غرب دارند، ابراز کرد: متاسفانه در برخی از مهد کودک ها رقص، انواع آرایش ها زنانه و حتی روابط ناسالم به کودکان آموزش داده می شود.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به جنگ نرم آمریکا پس از پایان جنگ بوسنی، ادامه داد: آمریکایی در آن سال ها به بهانه آموزش آرایش زنان و با توزیع پک ها بهداشتی رایگان به دنبال تخریب و فروپاشی فرهنگ بوسنی و ایجاد یک بازار فروش برای محصولات خود بودند.

وی با بیان اینکه مشروعیت مسؤولیت رییس جمهور، وزیر آموزش و پرورش و سایر مسؤولان به رضایت ولی فقیه از عملکرد آن ها بستگی دارد، گفت: چگونه ممکن است که رهبر انقلاب نسبت به اجرای بی سر و صدای سند 2030 اطلاع دارند اما رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش در این مدت سکوت اختیار کرده اند و برخى گفتند از هر چه بگذريم از ٢٠٣٠ نمى گذريم./1350/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴
اگر سند 2030 را بدوت تهمت ها و سیاست بازی نقد می کردیم کسی آن را اجرا نمی کرد
0
0