۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۶۵۳۱۳

یادواره از جهاد عشایر تا دفاع مقدس در اهواز برگزار شد

یادواره از جهاد عشایر تا دفاع مقدس در اهواز برگزار شد
خوزستان - مدیر حوزه علمیه امام مهدی (عج) گفت: یادواره از جهاد عشایر تا دفاع مقدس در حوزه علمیه امام مهدی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یادواره از جهاد عشایر تا دفاع مقدس، امروز در حوزه علمیه المهدی (عج)  زرگان اهواز برگزار شد، در آغاز این مراسم عبدالرضا سعیدی نیا، قائم مقام شهردار اهواز، در رابطه با جهاد عشایر در دفاع مقدس گفت: جهاد عشایر حرکتی است اعتقادی بر پایه مرجعیت شیعه، در زمانی که احساس تکلیف شد و مراجع فتوای جهاد را اعلام کردند و عشایر با تمام بضاعت خود در جهاد شرکت کردند.

قائم مقام شهردار اهواز در خصوص میزان حضور منطقه زرگان در جبهه جهاد حق علیه باطل، بیان داشت: منطقه زرگان از جمله مناطقی است که به فتوای مراجع لبیک گفتند و حضور چشمگیری داشتند.

وی منطقه زرگان را یکی از خطوط اساسی جهاد خواند و افزود: در تاریخ ثبت شده از جهاد عشایرخوزستان، این منطقه یکی از خطوط اساسی است که بزرگان عشایر گروهی را تشکیل دادند و شهدایی را تقدیم کردند.

در ادامه، حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر حوزه علمیه امام مهدی (عج) زرگان، دفاع مقدس را یادآور حضور بزرگ عشایر در مقابله با انگلیس  و جوانان عرب در مقابله با صدامیان خواند و افزود: طبق فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند (عشایر ما ذخایر ما هستند)، در مقابله با طاغوت و طاغوطیان همیشه در صحنه بودند.

وی در پایان گفت: ان شاءالله بتوانیم با جهاد خود در مقابله با انواع توطئه‌های دشمن این ذخیره همیشه محفوظ بماند./۹۴۵۶/پ210/ب1
ارسال نظرات