۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۶۶۷۶۷۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

کارنامه سیاه و سرشار از خباثت آمریکایی ها آینه عبرتی برای مسؤولان است

کارنامه سیاه و سرشار از خباثت آمریکایی ها آینه عبرتی برای مسؤولان است
مازندران - حجت الاسلام شکریان با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان، گفت: کارنامه سیاه و سرشار از جنایت و خباثت آمریکایی‌ها همواره باید آینه عبرتی برای مسؤولان کشورمان قرار گیرد.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه، روز استکبار ستیزی، ایستادگی در برابر ظلم و استکبار نظام های سلطه گر را رمز موفقیت 42 ساله ملت ایران دانست.

وی با بیان این که ملت بزرگ اسلامی در سایه خودباوری، ایستادگی و مقاومت توطئه دشمنان را خنثی کردند، افزود: 13 آبان ماه تجلی روحیه استکبار ستیزی، مقاومت و بصیرت ملت ایران است که همواره باید زنده و پویا باقی بماند.

استاد حوزه علمیه مازندران، سیزدهم آبان را روز تحقیر و شکست آمریکای جنایت کار دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران و جوانان انقلابی کشورمان در چنین روزی شکست بزرگی را به آمریکا تحمیل کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت ایران در 42 سال اخیر همواره ثابت کرد در برابر ظلم سکوت نخواهد کرد، بیان داشت: این ملت بزرگ با ایستادگی و مقاومت خود در طول دهه های اخیر درس بزرگی به دشمنان خود دادند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که استکبار ستیزی از جمله محوری ترین شعارهای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: این ملت با اقتدار در برابر زورگویی ها و خواسته های نامشروع غرب ایستاد و ذره ای از اصول و آرمان های انقلاب عقب نشینی نکرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عزت و عظمت ملت ایران در سایه آرمان ها و ارزش های انقلاب حفظ شده است، بیان داشت: در حال حاضر نیز حفظ انقلاب و نظام اسلامی در گرو تقویت آرمان های اصیل نظام است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، آمریکای جنایت کار را دشمن شماره یک ملت ایران معرفی کرد و با بیان این که این رژیم استکباری در طول 42 سال اخیر همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفت، خاطرنشان کرد: اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران در سایه رهنمودهای ولی فقیه موجب خنثی شدن توطئه دشمنان شد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که علیرغم توطئه 42 ساله آمریکا علیه ملت ایران، اما امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان از یک عزت و آبروی خاصی برخوردار است، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت این ملت موجب شکست سیاست های استکباری دشمن در منطقه شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جریان مقاومت به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه سرافراز است، خاطرنشان کرد: 42 سال دشمنی، توطئه و جنایت آمریکا علیه ملت ایران، موجب تقویت اقتدار منطقه ای و بین المللی ایران اسلامی شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که جنایت های آمریکایی ها علیه ملت ایران هیچ گاه فراموش نخواهد شد، گفت: کارنامه سیاه و سرشار از جنایت و خباثت آمریکایی ها همواره باید آیینه عبرت مسؤولان کشورمان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تغییر سیاست های رؤسای جمهور آمریکا در برابر ایران اسلامی را اشتباهی استراتژیک توصیف کرد و افزود: با تغییر رؤسای جمهور در این کشور هیچ سیاستی در برابر ایران اسلامی تغییر نخواهد کرد و به همین دلیل نباید عده ای در کشور به یک جناح خاص در انتخابات آمریکا دل ببندند./950/ت310/ب1

ارسال نظرات