۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۶۶۷۶۹۸
امام جمعه الیگودرز:

پیام ۱۳ آبان، استکبار ستیزی است

پیام ۱۳ آبان، استکبار ستیزی است
لرستان - حجت الاسلام سرلک پیام ۱۳ آبان را استکبارستیزی عنوان کرد و گفت: امروز نیز جوانان به دشمنان اجازه تحریف انقلاب را نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیر اداره آموزش و پرورش الیگودرز به همراه تعدادی از اعضای بسیج دانش آموزی این شهرستان که در دفتر امام جمعه الیگودرز برگزار شد، گفت: 13 آبان روز استکبار ستیزی است.

امام جمعه الیگودرز با تبریک میلاد پیامبر رحمت(ص) و امام صادق(ع) افزود: پیامبر(ص) پیام آور رحمت و محور وحدت است.

وی در ادامه به نقش جوانان، دانش آموزان و دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد و عنوان داشت: امروز نیز جوانان و نوجوانان در ادامه راه انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند.

حجت الاسلام سرلک بیان کرد: نوجوانان و جوانان مؤمن و انقلابی در گام دوم انقلاب با هوشیاری و بصیرت راه نورانی امام و شهدا را تا ظهور حضرت مهدی موعود(عج) ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: رویش های انقلاب هرگز نخواهند گذاشت که دشمنان تاریخ و حقایق انقلاب را تحریف کنند.

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه همه ما در ایجاد تمدن نوین اسلامی که زمینه ساز و بستر ظهور حضرت ولی عصر(عج) است، نقش داریم، خاطرنشان کرد: البته این تکلیف و آرمان با ایمان، صبر، استقامت، ثبات قدم و تبعیت محض از ولی فقیه به عنوان نایب امام زمان(ع) محقق خواهد شد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات