۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۶۷۷۷۵
رییس مجمع نمایندگان طلاب مازندران:

حفظ و تقویت آرمان های بلند شهدا یک تکلیف عمومی است

حفظ و تقویت آرمان های بلند شهدا یک تکلیف عمومی است
مازندران - رییس مجمع نمایندگان طلاب مازندران و جمعی از معاونان حوزه علمیه استان با حضور در منزل شهید رادمهر از شهدای خان طومان با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام موسوی، رییس مجمع نمایندگان طلاب مازندران و جمعی از معاونان حوزه علمیه استان امروز با حضور در منزل شهید رادمهر از شهدای خان طومان با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کردند.
 
حجت الاسلام موسوی در این دیدار با تجلیل از خانواده این شهید مدافع حرم، با بیان این که شهدای مدافع حرم به منظور دفاع از حرم اهل بیت(ع) به جنگ با تروریست های مورد حمایت استکبار جهانی رفتند، گفت: اگر این شهدا به دفاع از حرم اهل بیت(ع) نمی رفتند حوادث تلخ تاریخ تکرار می شد.
 
وی با بیان این که امروز همه ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، افزود: در سایه جانفشانی های این انسان های خدایی، هم حرم اهل بیت(ع) حفظ ماند و هم امنیت و آرامش به منطقه بازگشت.
 
حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و امروز یکی از مهم ترین وظایف همه مردم به ویژه مدیران و مسؤولانن حرکت در مسیر آرمان های شهدا است، تصریح کرد: اگر می خواهیم شهدا از ما راضی باشند با در  مسیری که آنها قدم گذاشتند و به شهادت رسیدند حرکت کنیم.
 
رییس مجمع نمایندگان طلاب مازندران با بیان این که حفظ و تقویت آرمان های بلند شهدا یک وظیفه مهم و تاریخی است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان شبانه روزی تلاش می کنند در تاریخ انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم دست به تحریف بزنند، بیان حقایق می تواند توطئه های دشمن را خنثی کند.
 
وی با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند خطر تحریف جدی و همه باید نسبت به این هشدارها  حساس باشند، ادامه داد: نباید بگذاریم حقایق انقلاب، دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم را دشمنان و بدخواهان انقلاب آن طور که خودشان می خواهند برای  جامعه بیان کنند.
 
حجت الاسلام موسوی، تضعیف ارزش های انقلاب اسلامی را یکی از برنامه های مهم دشمنان در کشورمان عنوان کرد و گفت: تا زمانی که ارزش های انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم زنده و پویا است دشمن نمی تواند ذره ای به این انقلاب و نظام ضربه وارد کند.
 
رییس مجمع نمایندگان طلاب مازندران با تأکید براین که راه برون از رفت مشکلات را تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: این فرهنگ اصیل، کشور را از مشکلات رهایی خواهد داد و مسیر را برای رشد و تعالی جامعه هموار می کند.
 
وی با اشاره به این که نظام سلطه با همدستی ارتجاع عرب منطقه گروه های تکفیری تروریستی را برای ضربه زدن به دین به وجود آوردند، ادامه داد: سران این رژیم های سفاک، در جنایت هایی که در طول سال های اخیر در کشورهای منطقه صورت گرفته شریک جرم هستند.
 
حجت الاسلام موسوی با بیان این که جریان مقاومت به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پایان شجره منحوس داعش و تکفیری را در منطقه اعلام کرد، بیان داشت: اگر امروز کشورهای منطقه طعم آرامش و امنیت را بیشتر از سابق می چشند به برکت خون های پاک همین شهدای عزیز مدافع حرم است./950/
ارسال نظرات