۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۶۶۷۸۱۳
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت ارائه طرح های اشتغال زایی در جامعه

ضرورت ارائه طرح های اشتغال زایی در جامعه
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت ارائه طرح های اشتغال زایی تأکید کرد و گفت: برای رونق اقتصادی باید از سرمایه جوانان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی امشب در دیدار نماینده ستاد اجرایی فرمان امام راحل که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام برای مردم به ویژه محرومان با توجه به خدماتی که ارائه می دهد، امیدبخش است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه در اولویت قرار گرفتن مشاغل شناسنامه دار که بیمه و بازنشستگی را به دنبال بیاورند، نیاز ضروری جامعه است، افزود: صنایع تبدیلی در استان باید ایجاد و راه اندازی شود.

وی ایجاد صنایع تبدیلی را فرصتی برای اشتغال زایی عنوان کرد و گفت: با وجود ۸۰۰ هکتار زمین در استان که ۲۳درصد آن آبی است و وجود میوه های متنوع و گوناگون، ایجاد صنایع تبدیلی نیازی اساسی در زمینه رفع مشکل بیکاری است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: از ستاد اجرایی فرمان امام راحل با توجه به ظرفیتی که دارد، انتظار می رود در زمینه ارائه طرح های اشتغال زایی ایفای نقش کند.

وی از جوانان به عنوان سرمایه های اجتماعی جامعه یاد کرد و گفت: در عرصه اشتغال زایی با فکر اساسی و زمینه سازی برای رونق اشتغال جوانان باید از این سرمایه ها حفاظت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: رونق بخشیدن به واحدهای تولیدی امری مهم در زمینه اشتغال زایی و رشد و شکوفایی اقتصادی و امید بخشی به جامعه است./۹۴۵۱/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات