۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۶۶۷۸۹۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

راه اندازی شعبه هلال احمر در همه شهرستان ها ضروری است

راه اندازی شعبه هلال احمر در همه شهرستان ها ضروری است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به نقش و اهمیت هلال احمر در امدادرسانی به مردم در حوادث اشاره کرد و گفت: شعبه هلال احمر در همه شهرستان ها راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، پیش از ظهر امروز در دیدار رییس جمعیت هلال احمر کشور، که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: تأمین و تقویت زیرساخت های امداد برای مقابله با حوادث ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در استان با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی، مستعد بروز حوادث است، افزود: راه اندازی شعبه هلال احمر در برخی شهرستان های استان که فاقد این مرکز هستند، ضروری است.

وی به وقوع سیل در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: حادثه سیل نشان داد که تا چه اندازه نیازمند تجهیزات و دستگاه های امدادی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به جایگاه و اهمیت فعالیت جمعیت هلال احمر و نوع ارتباطی که با مردم دارد، بیان کرد: حضور افراد توانمند و آگاه که دوره های تخصصی لازم را گذرانده اند ضروری است.

وی اذعان داشت: در سیل 98 شاهد حضور و کمک نیروهای امدادی در کنار مردم سیل زده بودیم و اقدامات مؤثری از طرف جمعیت هلال احمر صورت گرفت و باید توانمندی های این جمعیت تقویت یابد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات