۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۶۷۴۲۵۳
حجت الاسلام اسکندری:

لباس روحانیت، لباس خدمت به مردم است

لباس روحانیت، لباس خدمت به مردم است
حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه لباس روحانیت، لباس خدمت به مردم است، گفت: طلاب جهادی با اقدامات ایثارگرانه خود از آبروی رسالت و وحی صیانت کرده و می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قم عصر امروز در همایش تجلیل از طلاب جهادی در بیمارستان ها و آرامستان های استان قم در ایام شیوع ویروس کرونا که در مرکز آموزشی و فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه طلاب جهادی با اقدامات ایثارگرانه خود از آبروی رسالت و وحی صیانت کرده و می کنند، گفت: این اقدامات جهادی برکات بسیاری در جذب قلوب به دین و احکام الهی داشته است.

وی با بیان اینکه لباس روحانیت، لباس خدمت به مردم است، ادامه داد: روحانیت همان‌گونه که در همه حوادث پیشتاز و جلودار بوده است، در بحران کرونا نیز پیگامی خود را به اثبات رساند.

حجت الاسلام اسکندری به تبیین ویژگی های نیروهای جهادی پرداخت و ایمان سرشار و اخلاص را یکی از این ویژگی ها دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای جهادی گام های خود را باید تنها برای رضای خدا بردارند؛ همان‌گونه که شاهد هستیم نیروهای جهادی ما همواره در این راستا حرکت کرده و این همان چیزی است که غربی ها هیچ درکی از آن ندارند.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه پایبندی به موازین شرعی و قوانین اجتماعی دومین ویژگی نیروهای جهادی است، بیان کرد: یک نیروی جهادی روی ریل شرع مقدس حرکت کرده و ملزم به رعایت قوانین اجتماعی است.

وی فداکاری، از خود گذشتگی در راه آرمان ها و خدمت به مردم را سومین ویژگی نیروهای جهادی توصیف و ابراز کرد: در روزگاری که بسیاری از افراد از میدان به در شده بودند و از نزدیک شدن به بیماران و فوت شدگان کرونایی اکراه داشتند، طلاب جهادی ما وارد عرصه شدند و با ایثار و از خود گذشتگی به مردم خدمت کردند؛ شما سربازان امام زمان(عج) و ولی امر مسلمین امام خامنه ای هستید./841/پ202/ف

ارسال نظرات