۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
کد خبر: ۶۷۵۶۶۳
فرهنگ و جهش تولید (۷)؛

نگرش به جهش تولید با نگاه خودکفایی باشد

نگرش به جهش تولید با نگاه خودکفایی باشد
تدبیر در بحث جهش تولید، باید همه جانبه باشد و تمامی گروه های فعال کشور، در تحقق این جهش، ایفای نقش کنند و نیروها و فعال سیاسی باید در عرصه داخلی و خارجی زمینه ساز باشند.

حجت الاسلام علی اصغر نصرتی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، مدرس حوزه و دانشگاه به خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا در موضوع تحقق شعار جهش تولید از دیدگاه فرهنگی گفت: برای ثبوت جهش تولید در همه عرصه ها باید دید همه جانبه داشت و با نگاه منظومه ای به این موضوع نگاه کنیم.

وی افزود: تمام نیروهای فعال اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در جهش تولید کشور، سهم دارند و باید نسبت به مسئولیت خود، اقدام و عمل لازم را انجام دهند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با توجه به اهمیت جهش تولید در کشور بیان کرد: تدبیر در بحث جهش تولید، باید همه جانبه باشد و تمامی گروه های فعال کشور، در تحقق این جهش، ایفای نقش کنند و نیروها و فعال سیاسی باید در عرصه داخلی و خارجی زمینه ساز باشند.

وی با توجه به مسائل و وظایف مسئولین سیاسی جامعه ابراز داشت: مسؤولان باید در تمامی تصمیم گیری های مهم، مدیریت منابع، قانون گزاری و سیاست و آموزش نیروهای انسانی، دقت لازم را به عمل بیاورند.

حجت الاسلام نصرتی افزود: تولید، باید مارا در جهت عدم وابستگی به کشورهای استکبار یاری کند، زیرا عدم وابستگی و درخواست کمک، یکی از آرمان های انقلاب اسلامی است و دشمن نباید از طریق اهرم فشار، تولید کشور را، در مضیقه و محدودیت بگذارد.

وی با اشاره به بیان راهکار مناسب برای مسئولین، مبنی بر جهش تولید به سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا خاطرنشان کرد: وزارت بازرگانی، نقش ویژه ای در این امور ایفا می کند و جهش تولید نباید اختصاص به سال خاصی داشته باشد، بلکه در همه ایام کشور پابرجا باشد و مضاف بر آن در این موضوع باید به خودکفایی مورد نیاز برسیم تا دشمن به اهداف خویش برای نابود حکومت اسلامی نرسد.

سینا ریاحی
ارسال نظرات