۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۸۳۳۶۱

معرفی هتل ولایت مشهد + لینک رزرو هتل

معرفی هتل ولایت مشهد + لینک رزرو هتل
مجتمع‌ فرهنگی هتل ولایت در راستای تقویت نشاط و آرامش روحانیون و خانواده‌های آنها، به ارائه خدمت می‌پردازد تا زمینه تحقق رسالت حوزوی ایشان، بیش از پیش فراهم شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجتمع‌ فرهنگی اقامتی هتل ولایت در راستای تقویت نشاط و آرامش روحانیون و خانواده‌های ایشان، به ارائه خدمت در بستر سفرهای زیارتی و سیاحتی می‌پردازد تا زمینه تحقق رسالت حوزوی ایشان، بیش از پیش فراهم شود.

در مجتمع‌های ولایت، علاوه بر خدمات اقامتی، خدمات ویژه برای یازده گروه مانند نخبگان، اساتید، معمرین، مزدوجین، بیماران و… و خدمات ویژه فرهنگی برای میهمانان و طلاب حوزه علمیه مشهد، نیز ارائه می شود.

این مجتمع در فاصله ۱۰۰ متری از حرم مطهر رضوی واقع شده و دارای 6 طبقه با 240 سوئیت و اتاق و گنجایش 920نفر، که جهت تامین امکانات لازم سفر برای طلاب و خانواده های ایشان می باشد و در سال 1392 از سوی مقام معظم رهبری به شورای عالی حوزه های علمیه واگذار و از طریق شورا جهت تجهیز و ارائه خدمات به مرکز خدمات حوزه های علمیه واگذار شد.

از امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره کرد:

سنت سرا (کافی‌شاپ)

پذیرایی از میهمانان با انواع دم‌نوش‌ها و نوشیدنی‌های طبیعی، بستنی‌های سنتی و …

فروشگاه

عرضه سوغات مشهد از قبیل زرشک، زعفران و محصولات خوراکی، تنقلات، اسباب بازی، محصولات بهداشتی، البسه روحانیت و …

آرایشگاه

ارائه خدمات پیرایشی به آقایان محترم و فرزندان پسر

مشاوره و خدمات طب سنتی

مشاوره و ارائه خدمات طب سنتی از جمله: بادکش درمانی، ماساژ درمانی، حجامت و عرضه محصولات

کودکانه

برنامه‌های شاد و متنوع آموزشی با مفاهیم دینی در قالب بازی و مسابقه، ویژه پسران 3 تا 8 سال و دختران 3 تا 11 سال

کتابخانه

ارائه کتاب به صورت امانی با موضوعات متنوع از قبیل: خانواده، تربیت فرزند، گردشگری، کودک و نوجوان و … جهت مطالعه در ایام اقامت

کافی نت

اینترنت رایگان در محل کافی‌نت، ارائه خدمات پرینت، اسکن و فکس و نرم‌افزاری کتابخانه دیجیتال علوم اسلامی نور در کافی نت، واقع در لابی محتمع، ارائه می شود.

پارکینگ

پارکینگ اختصاصی جهت استفاده میهمانان محترم در مجتمع‌، فراهم می‌باشد.

خشکشوئی(لاندری)

ارائه خدمات خشکشویی، شستشو، اتو و رفع ایرادات البسه به میهمانان محترم

نشانی: مشهد مقدس، خیابان شهید نواب صفوی 10، خیابان شهید شوشتری ، بین شهید شوشتری 9 و 11 – تلفن: 33159 – 051

گفتنی است طلاب محترم می توانند از طریق پنل کاربری در سامانه سخا نسبت به ثبت نام در این مجتمع اقدام کنند.

علاقه مندان به زیارت امام هشتم(ع) از طریق آدرس تارنمای هتل ولایت http://velayathotel.ir می توانند با مقررات و ضوابط این مجتمع آشنا شوند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
عجیب است که زمانی که اعتراض می شود چرا در زمان مدیریت اسبق مرکز خدمات حوزه بیش از چهارده هزار واحد مسکونی برای طلاب ساخته شد ولی ساخت این مجتمع های مسکونی طلاب اکنون متوقف شده است می گویند اشتباه کردیم محل سکونت طلاب را از مردم عادی جدا کردیم و دیگر این اشتباه را تکرار نمی کنیم و خانه طلاب باید در میان خانه های مردم عادی باشد در زمان مدیریت اسبق مرکز خدمات با رایزنی با دولت ، توانستند زمین رایگان و ارزان از دولت بگیرند و چهارده هزار واحد مسکونی ارزان برای طلاب بسازند ولی این تعامل و دریافت زمین ارزان با تغییر مدیریت مزکز خدمات متوقف شد . زمانی که اعتراض می شود چرا فروشگاه های مرکز خدمات که اجناس را قسطی و بدون نیاز به ضامن و چک به طلاب می فروختند تعطیل شده است می گویند طلاب باید از همان فروشگاه های مردم عادی خرید کنند و نباید فروشگاه اختصاصی طلاب داشته باشند. ولی زمانی که مدیران محترم حوزه می خواهند استخر بروند ، سانس استخر اساتید حوزه از سانس استخر طلاب حوزه جدا می شود یا وقتی مدیران برای برگزاری جلسات اداری کشوری و سخنرانی های کشوری برای مدیران استانها سالیانه چندین بار به مشهد می روند هتل اختصاصی طلاب در مشهد ساخته می شود و کسی نمی گوید هتل طلاب نباید از هتل مردم عادی جدا باشد ، داشتن مجمتع مسکونی اختصاصی برای طلاب بد است و طلاب باید در خانه های مردم عادی زندگی کنند و نباید مجتمع مسکونی اختصاصی طلاب ساخته شود ولی داشتن هتل اختصاصی طلاب که کاربردش بیشتر برای خود مدیران است که سالیانه چندین بار مشهد می روند اشکالی ندارد؟
6
0
علی از قم
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
با نظر این کاربر محترم موافقم
ناشناس
Germany
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
در متن بالا این عبارت آمده است که کپی پیست می کنم:
«خدمات ویژه برای یازده گروه مانند نخبگان، اساتید، معمرین، مزدوجین، بیماران و… »
از یازده گروهی که قرار است خدمات ویژه دریافت کنند چرا فقط به پنج دسته اشاره شده است یعنی فقط گفته شده است به این گروهها خدمات ویژه داده می شود خدمات ویژه برای یازده گروه مانند نخبگان، اساتید، معمرین، مزدوجین، بیماران و… خوب شش گروه باقی مانده چه کسانی هستند؟ و چرا به نام شش گروه باقی مانده اشاره نشده است؟ آیا دلیل خاصی داشته است که مصلحت دیده شده است به نام شش گروه باقی مانده اشاره نشود؟
3
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۶
ما هم جزو خانواده ی طلاب هستیم.ولی هیچ وقت از این هتل استفاده نکردیم.چرااخه؟؟؟؟
3
0