۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۸۷۹۸۸

کدام رمز ارز بیشترین بازدهی را داشت؟

کدام رمز ارز بیشترین بازدهی را داشت؟
بیت‌کوین نسبت به دیروز ۱/۵ درصد ریزش کرده و در محدوده ۴۸ هزار دلار معامله می‌شود. اندیکاتورها چه می‌گویند؟

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از تجارت‌نیوز، بیت‌کوین در محدوده ۴۸/۵ دلار معامله می‌شود و نسبت به دیروز ۱/۵ درصد نزول کرده است.

امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی عقیده دارد بیت‌کوین یک مقاومت در محدوده ۵۱ هزار دلار دارد که اگر این محدوده را پشت سر بگذارد می‌تواند تا محدوده ۵۹ هزار دلار رشد کند.

اندیکاتور مکدی در که روی قیمت ۴۷ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرده بود حالا در حال نزولی شدن است اما هنوز سیگنال فروش صادر نکرده و فعلا باید صبر کرد.

شاخص مقاومت نسبی و اندیکاتور MFI در محدوده خنثی قرار دارند و این نشان از تعادل بازار است.

کندل‌ها از سقف کانال بولینگرباند فاصله گرفتند و در محدوده میانه کانال قرار دارند.

بازار از دیروز تا امروز

ارزهایی مانند اتریوم، ریپل، بایننس‌کوین و پولکادات در ۲۴ ساعت گذشته روندی منفی داشتند اما سولانا، بیت‌کوین‌کش و ترون روندی مثبت داشتند.

این روزها اخبار زیادی از پذیرش رمزارزها توسط دولت‌های مختلف به گوش می‌رسد. بعد از پذیرش بیت‌کوین توسط کشور السالوادور کوبا هم ارزهای دیجیتال را پذیرفت و معاملات رمزارزها با سلطه طالبان بر افعانستان به شدت افزایش یافته است.

در ۲۴ ساعت گذشته ارز دیجیتال AR بیشترین بازدهی را در بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر مارکت‌کپ داشته است.

مارکت‌کپ بازار در محدوده ۲ تریلیون دلار قرار دارد و دامیننس بیت‌کوین ۴۳ درصد است. دامیننس بیت‌کوین در یک ماه گذشته حدود ۵ درصد کاهش پیدا کرده است و کارشناسان عقیده دارند رشد قیمت اتریوم و کاردانو یکی از دلایل کاهش دامیننس بیت‌کوین است.

ارسال نظرات