۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۹۱۰۴۰
به دلیل حضور شور در تشییع پیکر علامه حسن زاده آملی؛

نماینده ولی فقیه در مازندران از رهبر انقلاب و مردم علوی استان تشکر کرد

نماینده ولی فقیه در مازندران از رهبر انقلاب و مردم علوی استان تشکر کرد
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور پر شور مردم علوی استان در تشییع پیکر مطهر علامه حسن زاده آملی تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور پر شور مردم علوی مازندران در تشییع پیکر مطهر علامه حسن زاده آملی تقدیر و تشکر کرد.
 
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
 
"بسم الله الرحمن الرحیم"
 
...وکان سعیکم مشکورا(انسان/۲۲)
 
بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از امام و قائد، مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) که نماز را بر پیکر مطهر علامه حسن زاده آملی اقامه کردند، پیام تسلیت دادند و مجلس باشکوه در مدرسه فیضیه برگزار نمودند اعلام می نمایم، 
 
همچنین از قاطبه مردم عالم دوست و حق شناس مازندران به ویژه آمل عالم پرور و انقلابی، نیز همه مسئولین کشوری و لشکری، اصناف، اقشار، علما و روحانیت که با احساسات پاک و حضور باشکوه در تجلیل از پیکر مرحوم آیت الله علامه حسن زاده آملی افتخار آفریدند و این فرزند راستین خود را در سفر آخرت جانانه و پر شور تشییع نمودند کمال تشکر دارم.
 
از علامه شهیر و مفسر کبیر جوادی آملی (حفظه الله تعالی) که با پیام دلنشین و فرستادن فرزند گرانقدر خود به دلهای ما تسلی بخشیدند صمیمانه تشکر دارم.
 
سلامتی و توفیقات همگان را در راستای عبودیت و بندگی الهی، رشد و سازندگی ایران اسلامی و تقویت جریان انقلابی از خدای بزرگ خواستارم و مجدداً از جانب همگان به بیت شریف و عموم بازماندگان و فرزندان آن خداجوی به خدا پیوسته عرض تسلیت دارم./950/د۱۰۱/
ارسال نظرات