۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۹۲۳۰۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

سیاست های غلط دولت قبل موجب خاموش شدن چراغ صادرات در کشور شد

سیاست های غلط دولت قبل موجب خاموش شدن چراغ صادرات در کشور شد
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی تأکید کرد که سیاست های غلط دولت قبل موجب خاموش شدن چراغ صادرات در کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در هجدهمین یادواره 220 شهید بخش چهاردانگه و آیین ردونمایی یادمان نخستین شهید روحانی دفاع مقدس حجت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد با بیان این که در خصوص خون شهدا نباید مسامحه و معامله کنیم، گفت: امروز مهم ترین وظیفه ما در برابر خون شهدا مطالبه گری است.

وی با بیان این که امروز یکی از وظایف همه ما در برابر شهدا، حفظ دستاوردهای آنها است، افزود: باید تولیدات سینمایی در خصوص دفاع مقدس بیشتر شود و خاطرات و وصیت نامه شهدا جمع آوری، تدوین و منتشر شود.

امام جمعه ساری با بیان این که خاطرات شهدا دنیایی از ارزش ها است، ادامه داد: امروز باید از همه ظرفیت ها در جهت حفظ و تقویت آرمان ها و ارزش های شهدا در جامعه استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که کمرنگ شدن نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ در جامعه به معنای مسامحه در برابر خون پاک شهدا است، تصریح کرد: نباید اعتقادات و ارزش های مردم به بهانه توریسم و مسافر مورد اهانت قرار گیرد.

امام جمعه ساری با بیان این که مردم نباید در برابر این هنجار شکنی های آشکار سکوت کنند، بیان داشت: گردشگری و مسافر مورد توجه ما است، اما نه به قیمت این که به مقدسات، اعتقادات، ارزش ها و فرهنگ ما بی احترامی شود.

وی با تأکید براین که به هیچ عنوان روی خون، فداکاری ها و مجاهدت های شهدا مسامحه و معامله نخواهیم کرد، افزود: امروز مبارزه با فساد و بی عدالتی باید یکی از مطالبات ما از مسؤولان باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که بخشی از هزینه های امروز کشور به دلیل فساد در جامعه است، گفت: باید مبارزه با فساد و همچنین توجه به سازندگی در کشور در اولویت باشد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که متأسفانه سیاست های غلط دولت قبل موجب خاموش شدن چراغ صادرات و روشن شدن چراغ واردات به کشور شد، افزود: هدف در مذاکرات برجام، برداشتن کامل تحریم ها بود، اما امروز آقایان بعد از چند سال می گویند ما از وجود واژه تعلیق در ضمائم برجام با خبر نبودیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تأکید براین که ارزش های شهدا باید در جامعه نهادینه و معنویت پررنگ شود، گفت: توجه به معیشت مردم، خدمت صادقانه، برکناری افراد ناکارآمد، خائن و نفوذی و همچنین توجه جدی به اشتغال جوانان باید مورد توهج دولتمردان قرار گیرد.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم از یادمان نخستین شهید روحانی دفاع مقدس، حجت الاسلام سلیمانی فرد با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و سایر مسؤولان رونمایی شد./950/پ210/

ارسال نظرات