۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۶۹۴۴۷۴

کارمندان آمریکایی به ادامه دورکاری بعد از پایان همه‌گیری کرونا تمایل دارند

کارمندان آمریکایی به ادامه دورکاری بعد از پایان همه‌گیری کرونا تمایل دارند
افراد پاسخ دهنده در یک تحقیق در خصوص زندگی بعد از کرونا گفته‌اند در آینده نیاز خواهند داشت در خانه و به صورت دورکاری فعالیت‌ های خود را ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، در تابستان گذشته تحقیقی اینترنتی در خصوص زندگی آمریکایی‌ ها بعد از فراگیری کرونا انجام شد که در آن ۷۰۰۰ نفر بزرگسال آمریکایی به سوالات پاسخ دادند. بیشتر پاسخ دهندگان به این تحقیق از طبقه متوسط بودند.

آنها در خصوص زندگی کاری گفته‌اند در آینده نیاز خواهند داشت در خانه و به صورت دورکاری، فعالیت‌های خود را ادامه دهند البته این شانس برای همه کارمندان فراهم نخواهد بود، اما افراد دارای تخصص می‌توانند فعالیت‌های مفید کاری خود را از راه دور، در حالی که در خانه مستقر هستند انجام دهند.

در این پژوهش افراد اعلام کرده‌اند نیاز دارند برای انجام کار تمام وقت در خانه، فضای اختصاصی و جداگانه‌ای را به عنوان دفتر کار داشته باشند.

همچنین زنان شرکت‌کننده در تحقیق اذعان کردند به یک فضای خلوت نیاز داند تا برای مدت کوتاهی در روز را زمانی برای خودشان داشته باشند.

اگرچه برخی از آنان گفته‌اند فاصله گرفتن موقت از کارهای خانه و فرزندان در طول روز نمی‌تواند مشکل شیوه زندگی ناعادلانه‌ مدرن را حل کند که در آن زنان مسئولیت کارهای خانه را همزمان با انجام فعالیت‌ های اقتصادی به دوش می‌کشند.

ارسال نظرات