۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۹۴۴۸۹
مدیرحوزه علمیه امام جعفرصادق هند:

دشمنان با وجود امام خامنه ای آرامش نخواھند داشت

دشمنان با وجود امام خامنه ای آرامش نخواھند داشت
حجت الاسلام والمسلمین زیدی با اشاره به این که تئوری های امام خمینی(ره) موجب سلب آرامش دشمنان اسلام شد، گفت: دشمن با وجود امام خامنه ای آرامش نخواھد داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید صفدر حسین زیدی رئیس حوزه های علمیه امام جعفرصادق(ع) و بنت الهدی هندوستان، در کنفرانس بین المللی «اهمیت ولایت فقیه، ترویج و اشاعه آن» گفت: هدایات و راهنمایی های علما موجب رشد، بزرگی، عزت و کرامت ملت است.

وی با بیان این که طبق فرمایشات قرآن کریم و سنت نبوی(ص) نشر احکام اسلامی وظیفه هرفردی از مسلمانان است، ابراز داشت: رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی روح الله موسوی الخمینی(ره)، این آموزه های اسلامی را بطور تمام و کمال در جامعه ایران اجرایی فرمودند.

این روحانی هندی با اشاره به این که تئوری های امام خمینی(ره) موجب شد که دشمنان بشریت و قدرت های استکباری، هوشیاری خود را از دست بدهند و خواب آرامی نداشته باشند، اظهار داشت: قدرت های در جهان اسلام بنام اسلام حکومت می کردند و می کنند، اما مطیع دشمنان اسلام و برنامه های آنان در جامعه اسلامی بوده اند، با تشکیل دولتی بظاهر دینی و بنام دین، ملت های مسلمان و شهروندان خود را فریب می دادند.

وی افزود: حقیقت این است که آنان سررشته ای از دین نداشته اند و با دین کاملا بی گانه بوده اند، ملت خود را اسیر ظالمان کرده بودند و مردم را از عدالت و انصاف کاملا محروم نگهداشته بوده اند.

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق هند با تاکید به این که در تمام سرزمین ها و کشورهای که نظام پادشاهی در آن حاکم است، سران آن کشوراز بیداری علما و روحانیون خود به شدت وحشت زده اند که اگر علمای اهل سنت نیز همانند علمای شیعه بیدار شوند آنان نیز نظامی همانند نظام جمهوری اسلامی ایران مطالبه خواهند کرد که در این صورت منافع شخصی آنان به خطر خواهد افتاد، تصریح کرد: نظریه هایی که امام خمینی(ره) در خصوص تاسیس دولت اسلامی ارائه نمودند و رهبر فرزان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای نیز بر آن اصرار دارند، موجب هراس آمریکا، اسرائیل و دیگر قدرت های استکباری غربی است.

وی خواستار راه اندازی جنبش احترام علما و روحانیت در جامعه هندوستان شد و گفت: ما از بین علما کسانی را انتخاب و گزینش کنیم از همه ملا تر، افضل و بینش سیاسی داشته باشند، با اطاعت از چنین فرد و اجتماع زیر پرچم آن، ضامن رشد ملت خواهیم بود و در چنین اوضاعی ملت هرگز پست و متضرر نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حیدرمهدی از اساتید حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام در سخنانی با بیان این که رهبریت علما قدرتی است که می توان زیر سایه آن کارهای بزرگی را انجام داد، اظهار داشت: رشد مسلمانان در زمینه های اخلاق، اقتصاد، تجارت، صنعت، پژوهش و پیشرفت، قابل تبیین نیست.

حجت الاسلام والمسلمین وصی محمد خان مدیر آموزشگا هادی در سخنانی گفت: جمهوری اسلامی ایران با رهبریت و مدیریت مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله سید علی خامنه ای به مقامی رسیده است که پشت دشمن از مقابله با این نظام می لرزد و با وجود تمام تلاش های خود نمی توانند نظام اسلامی را سرنگون کند./988/

دشمن با وجود امام خامنه ای آرامش نخواھد داشت

ارسال نظرات