۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۹۵۶۹۱
آیت الله علیدوست:

احترام به آیت الله عمید زنجانی احترام به ظرفیت‌ها است

احترام به آیت الله عمید زنجانی احترام به ظرفیت‌ها است
استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: احترام به آیت الله عمید زنجانی احترام به دانش، فقه، اندیشه و ظرفیت‌ها است، و وجود چنین همایش‌هایی ذهن‌ها را آگاه می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله علیدوست استاد درس خارج حوزه علمیه قم در همایش دهمین سالگرد رحلت آیت الله عباسعلی عمید زنجانی که در سالن جلسات دانشگاه باقر العلوم (ع) قم برگزار شد با اشاره به لزوم احترام نسب به علم و دانش ابراز داشت: احترام به آیت الله عمید زنجانی احترام به دانش، فقه، اندیشه و ظرفیت‌ها است، و حُسن چنین همایش‌هایی این است که ذهن‌ها را آگاه می‌کند و از فراموشی ظرفیت‌هایی مثل ایشان جلوگیری می‌کند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه افزود: اثرات وجود چنین همایش‌هایی این است که مقداری از تیزی و تندی فرسایش و فراموشی ظرفیت‌ها را می‌کاهد و وقتی همایشی درباره چنین عالمی برگزار می‌شود حداقل برای مدتی ذهن‌ها را تحریک می کند که به دنبال کردن و آشنایی به مسائل بپردازد و زمینه فراموشی وجود چنین ظرفیت‌هایی را از بین می‌برد.

آیت الله علیدوست در پایان به برخی ایرادات آثار آیت الله عمید زنجانی پرداخت و با ارائه پشنهاداتی به برگزار کنندگان این هماش، افزود: باید کار‌های فقهی ایشان امتداد یافته و مسائل مربوط به فقه سیاسی تکمیل شده و بر برخی از آثار ایشان تعلیق زده شود.

ارسال نظرات