۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۹۷۰۱۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مجاهدت های آیت الله صادقی برای نسل امروز و آینده درس شود

مجاهدت های آیت الله صادقی برای نسل امروز و آینده درس شود
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به مجاهدت 80 ساله آیت الله صادقی در عرصه های مختلف گفت: مجاهدت های آیت الله صادقی برای نسل امروز و آینده درس شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، صبح امروز در مراسم تشییع پیکر آیت الله صادقی، که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، گفت: مرحوم آیت الله صادقی بیش از 80 سال در مقام تدریس، تعلم، تعلیم و تبیین مجاهدت کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حضور آیت الله صادقی در حوزه علمیه اصفهان و قم افزود: آیت الله صادقی همراهی آیت الله کمالوند از سال 1338 در خرم آباد مستقر شدند و قبل از این هم در سفرهای تبلیغی به استان لرستان به عنوان مبلغی خوش بیان، آگا ه و بصیر انجام  دادند.

وی با بیان اینکه استان لرستان خواستگاه علما، فقها و اندیشمندان بزرگی است، ادامه داد: رشد حوزه های علمیه لرستان در سایه مجاهدت های علمی، اخلاقی و معنوی روحانیت این استان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت بازگو کردن ابعاد شخصیتی آیت الله صادقی تأکید و عنوان کرد: زوایای زندگی این اندیشمند بزرگ برای طلبه ها درسی باشد و برای نسل آینده ای که خواهند آمد درس شود.

وی تصریح کرد: آیت الله حاج شیخ عباسعلی صادقی، از اسوه های اخلاق بود، در عین قدرت مردم دار و متواضع بود و این ابعاد شخصیتی آیت الله صادقی وظیفه ما طلبه ها و روحانیت را سنگین تر می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: امید است بتوانیم این پرچمی که به دست امام راحل و بعد از آن به مقام معظم رهبری سپرده شده است، در دستان خود نگه داریم و به امام زمان(عج) بسپاریم./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات