۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۹۸۲۸۴

توهین به مقدسات به خاطر ترس از رسوا شدن!

توهین به مقدسات به خاطر ترس از رسوا شدن!
اصلاح طلبان که در سال ۸۸ انتخابات را با اختلاف باختند، تقلب را پیراهن عثمان کردند و با منافع ملی و حق قانونی انتخابات مردم بازی کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، «مجید انصاری» از فعالین فتنه 88 این روزها با صحبت کردن در مورد مقدسات مذهبی، بار دیگر موجی از حواشی را ایجاد کرده است؟ شاید عجیب باشد که فردی عمامه به سر چرا در ایام شهادت صدیقه طاهره (س)، چنین گستاخی را مطرح کرده است؟! شاید از سیاست مدار کهنه کاری چون انصاری این امر بعید به نظر می رسید؟ اما واقعیت قضیه در جای دیگری است!

اصلاح طلبان که در سال 88 انتخابات را با اختلاف باختند، تقلب را پیراهن عثمان کردند و با منافع ملی و حق قانونی انتخابات مردم بازی کردند. برای بقای در قدرت در سال 92 خود را دخیل جناب روحانی کردند. هرچند در ابتدا اصرار داشتند، که رحم اجاره ای است، اما چاره ای جز اجاره نشینی برای خود ندیدند!

آنها که شیفته و دلداده مذاکره بازی با غرب بودند، از آب خوردن تا عزت پاسپورت­ها را به رفاقت با«جان کری» گره زدند. غرب هر چه گفت، چشم گفتند. آنروزها با اینکه مسئولین مستقیم حل مشکلات مردم بودند، نه نگران حقوق­های نجومی شدند، نه دلخور از بی ابی زاینده رو، نه کنار کارگران هفت تپه نشستند و نه نگران فضاحت آمریکا در افغانستان شدند نه مذهب را دشمن قلمداد کردند و نه از مراجع دفاع کردند.

توهین به مقدسات بخاطر ترس از رسوا شدن!

روزگار گذشت و به انتخابات ریاست جمهوری 1400 رسیدیم، اصلاح طلبان که در نظرسنجی ها خود را بازنده مطلق می دیدند این بار تصمیم گرفتند دسیسه ای دیگر را در پیش بیاندازند. آنها با تحریم انتخابات و صد البته حمایت نصف و نیمه از برخی از نامزدها، اینگونه برای خود حساب و کتاب کردند که اگر باختیم می گوییم ما که تحریم کرده بودیم و اگر بردیم باز هم مدعی رحم اجاره­ای می شویم!

انتخابات ریاست جمهوری با تمام تبلیغات دشمنان و شرایط بد بهداشتی محصول از واکسن واردن نکردن دولت روحانی و تحریم اصلاح طلبان هرچه باشکوه تر برگزار شد؛ انتخاباتی که در این شرایط خاص بهداشتی پیام روشنی را برای جهانیان داشت!

گمان اصلاح طلبان این بود که دولت رئیسی توان حل تلِّ مشکلات آورشده بی تدبیری های دولت روحانی را ندارد؛ گمان آنها این بود که زمین سوخته محصول سه دولت اصلاح طلب و حضور بیش از چهل ساله آنها در قدرت کار ناشدنی است. امَّا خیلی زود فهمیدند که اشتباه کرده ­اند!

دولت مردمی رئیسی با توان و عقلانیت کامل وارد میدان شد، دولت روحانی که با گذشت دوسال از شروع کرونا، در وارد کردن واکسن خود را ناتوان نشان می­داد و مدام نق می زد که بخاطر برجام و FATF نمی تواند واکسن وارد کند، اما دولت رئیسی در عرض چند ماه چند میلیون دز وارد کشور کرد و میلیون­ها نفر از مردم کشور واکسن زدند!

رئیسی خیلی زود ارتباط با کشور های همسایه را آغاز کرد، از حضور موفق و عضویت دائم ایران در «سازمان همکاری شانگهای»، اقدام هوشمندانه و مقتدر در مقابل خروج آمریکا از افغانستان، فعال کردن کریدورهای ارتباطی بین کشورهای آسیای میانه، اروپا، خلیج فارس، ارتباط فعال وهوشمند با کشورهای همسایه چون آذربایجان و ارمنستان، همه اینها اقدامات مهم دولت مردمی رئیسی در کمتر از 6 ماه بوده است و از همه مهمتر حضور مقتدرانه ایران در مذاکره با غربی ها در مورد برجام.

توهین به مقدسات بخاطر ترس از رسوا شدن!

امروز کشورهای غربی با دولتی مقتدری مواجه اند که تمام منافع ملت را به برجام گره نزده است و غرب را بر سردوراهی گذاشته است که هر دو راه برای ملت بُرد-بُرد است. اگر غرب حاضر به کنار گذاشتن تحریم ها نشود باید به عواقب آن پایبند باشد و ایران دیگر آنوقت خود را محدود به آژانس نخواهد کرد و اگر تحریم ها را بردارد بازهم به نفع مردم خواهد شد.

اصلاح طلبان بعد از قمار سنگین فتنه 88 و گره زدن همه چیز در دوران روحانی به التماس از غرب و باختن سنگین در انتخابات 1400 امروز در وضع بسیار سختی قرار گرفته اند؛ اگر دولت رئیسی همینطور به رشد موفق خود ادامه دهد، آنوقت ته مانده اعتبار اصلاح طلبان هم به چوب حراج گذاشته می شود!

اصلاح طلبان این روزگار در حالت احتضار هستند، می خواهند با شوک الکتریکی خود را احیاء کنند! دست و پازدن سران اصلاحات و فتنه انگیزی این روز آنها صرفا برای این است که

1- نگاه افکار عمومی را از موفقیَّت های دولت رئیسی منحرف کنند.

2-با ایجاد اغتشاش و اعتراض های مدنی، چوب لای چرخ توسعه دولت رئیسی و منافع ملی بگذارند.

3-با گرا دادن به غرب برای بی سباط نشان دادن داخل کشور، جلوی برداشته شدن تحریم ها را بگیرند.

4- به مردم اینگونه القاء کنند که اگر ما نتوانستیم هیچ دولت دیگری هم نمی تواند(حق ندارد) مشکلات مردم را حل کند!
برآیند این اقدامات باقی ماندن بیشتر اصلاحات در قدرت است!

اگر امروز مجید انصاری با کمال وقاحت به مقدسات توهین می­ کند بخاطر این نیست که او بر مقدس بودن این امور واقف نیست و یا از تبعات آن آگاه نیست، او عامدانه و با علم به سراغ این موضوعات رفته چون «الغریق یتشبث بکلِّ حشیش»، مجید انصاری می خواهد با حمله به مقدسات موج درست کند، شیعه و سنی را به جان هم بیاندازد تا به اهداف شوم تحلیل شده برسند!

اما همچنانکه در سه دولت اصلاح طلب نتوانستند مردم را بدرستی بشناسند، این بار هم در شناخت مردم اشتباه کرده اند. اگر تا دیروز صحبت احتضار اصلاحات بود. از فردا باید اصلاحات و دشمنان منافع ملِّی را در زباله دان تاریخ جست!

جعفر بحرینی

گفتنی است، حجت الاسلام مجید انصاری از فعالان سیاسی اصلاح طلب اخیرا در جسارتی آشکار با حمله به مناسبت‌های مذهبی نظیر محرم و صفر، فاطمیه، مسلمیه و... کسب و کار عده ای را در درست کردن مناسبت دانسته و بی شرمانه مدعی شده است که این افراد با این مراسم بیزینس می‌کنند!

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
کاش از حوزه با این شیخ بی ادب و وقیح برخورد می‌شد.
تا کی باید ببینیم جماعت سیاست باز ، برای منافع حزبی به مقدسات توهین می کنند؟!
جای این نیست حوزه علیه اینها قیام کند؟!
3
1
صابری
Iran, Islamic Republic of
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
سلام
مجید انصاری بسیار صحبت های غیر منطقی و غلطی مطرح کردن
2
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
این بشر مرز های وقاحت را دریده است
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
خیلی خبیثه
0
0
حسینیان
Iran, Islamic Republic of
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
یاد قضایای مدرسه کرمانی ها و تخلفات اين آقایان افتادم
1
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
اللّهُمَّ صَلِّ عَلَی فَاطِمَةَ و اَبِیهَا وَ بَعلِهَا وَ بَنِیهَا وَ السِّرِّ المُستَودَعِ فِیهَا بِعَدَدِ مَا اَحاطَ بِهِ عِلمُک

بارپروردگارا، درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامی‌اش و فرزندان عزیزش (و آن رازی که در وجود او به ودیعه نهادی)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
0
0